Asistent Manager cu limba germana

Angajator: IHM Total Consult Romania
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 20.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie cu capital integral românesc care înca din anul 2004, am reușit să ajungem la rezultatele de până în prezent prin experiența profesională, seriozitatea și implicarea în vederea construirii unei relații de durată cu partenerii noștri de business.

    Cerinte

    -Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;
    -Cunostinte de utilizare a pachetului MS Office (Excel, Outlook, Power Point, Word)
    -Limba germana - nivel avansat;
    -Limba engleza - nivel mediu;
    -Persoana serioasa, responsabila si organizata;
    -Deschisa, sociabila, capabila de a stabili si mentine relatiile cu colaboratorii;
    -Bune abilitaţi de comunicare si relationare sustinute de spirit de initiativa;
    -Capabila sa munceasca in echipa;
    -Orientata spre rezultate, spirit de organizare si implicare;
    -Atitudine pozitiva, flexibilitate, receptivitate si responsabilitate.

    Responsabilitati

    -Gestioneaza agenda de intalniri si evenimente a directorului general;
    -Efectueaza traduceri in/din limba germana;
    -Se ocupa de agenda vizitatorilor, transportul si cazarea acestora;
    -Preia corespondenta sosita din exterior si o distribuie pe destinatii;
    -Pastreaza legatura cu toate departamentele si preia informatiile telefonice/fax pe care le distribuie corespunzator;
    -Asigurarea unui flux de informatii corect si eficient, atat intern cat si extern;
    -Realizeaza activitatile administrative si de protocol;
    -Organizeaza evenimentele companiei;
    -Asigura suport administrativ pentru toate departamentele firmei;
    -Colaboreaza cu diferiti furnizori si gestioneaza contractele cu acestia.