Specialist Back Office

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BCR active.


Vezi toate job-urile Specialist Back Office active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.

    BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.

    In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

    Cerinte

    Ce te recomanda:
    • studii superioare economice, juridice sau tehnice;
    • Vechime minima in activitate de 1 an, din care 6 luni in institutii financiar-bancare;
    • cunoasterea reglementarilor legale in domeniul bancar;
    • cunoasterea procedurilor de lucru si fluxurilor operationale specifice banking-ului;
    • cunostinte despre tehnicile de comunicare si negociere;
    • Limba engleza – nivel mediu

    Responsabilitati

    Ce vei face:
    • realizezi operatiuni de punere la dispozitie a produselor de activ pentru clientii persoane fizice si PFA (deschidere conturi de credit si garantii);
    • procesezi operatiuni privind marcarea clientilor cu evenimente de default, in conformitate cu reglementarile interne specifice segmentului de clienti persone fizice si PFA;
    • participi la derularea proiectelor si initiativelor desfasurate in cadrul bancii, care necesita implicarea zonei de Operatiuni Bancare Generale;
    • avizezi/emiti conditii specifice ordinelor de plata conditionate pentru clienti persoane fizice si PFA si colaborezi cu terte entitati in procesul aferent ordinelor de plata conditionate;
    • realizezi operatiunile necesare avizarii notelor de lichidare pentru salariatii Bancii si ai Grupului BCR;
    • participi la definirea si analiza cerintelor de modificare a aplicatiilor informatice;
    • formulezi propuneri de imbunatatire, revizuiesti si avizezi reglementarile interne cu privire la procesul de creditare.

    Alte informatii

    Ce iti oferim:
    • oportunitatea de a te devolta intr-una din cele mai importante institutii bancare din Europa Centrala si de Est;
    • salariu competitiv si pachet de beneficii atractiv;
    • sansa de a lucra alaturi de specialisti de top in proiecte complexe;
    • o echipa dinamica alaturi de care iti poti maximiza potentialul.


    Tu vii cu potentialul, noi venim cu oportunitati pentru tine.
    Vino sa ne cunosti si poti face parte din echipa noastra!