Customer Service Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile B. Braun active.


Vezi toate job-urile Customer Service Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Angajator: B. Braun
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 13.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    Are you looking for a challenge within a dynamic global organisation or a German family business?

    At B. Braun you can find both. For more than 175 years and counting, B. Braun is amongst the world's top healthcare companies operating in 64 countries, with over 62.000 experts networking their knowledge every day. You can thrive in this strong culture of continuous exchange.

    Become a part of the B. Braun family and share your expertise. Together we improve healthcare!

    Cerinte

    Cerinte:

    - Studii superioare
    - Cunostinte operare calculator: MS Office
    - Persoana organizata, cu bune abilitati de comunicare si negociere situationala
    - Experienta intr-o pozitie similara de minim 2 ani

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    - Proceseaza toate comenzile receptionate conform portofoliului de clienti atribuiti
    - Proceseaza in baza de date Navision contractele semnate de clienti, le scaneaza si le ataseaza la fisa de client
    - Preia toate apelurile telefonice primite de la clientii repartizati
    - Informeaza clientii referitor la livrarea comenzilor plasate de catre acestia
    - La solicitarea clientilor, prezinta produse din portofoliul B. Braun
    - Introduce toate informatiile necesare pentru crearea de clienti noi, iar pentru cei deja existenti asigura actualizarea informatiilor
    - Transmite oferte de pret, in functie de solicitarile primite de la clienti si de la cei implicati procesul de ofertare
    - Intocmeste facturi proforme, in functie de solicitarile primite de la client, in conformitate cu procedurile interne
    - Informeaza Departamentul SCM asupra produselor comandate de clienti pentru care stocul este insuficient
    - Mentine relatiile cu clientii firmei deja existenti si identifica noi clienti
    - Propune modalitati de imbunatatire a procedurilor de lucru
    - Arhiveaza documente specifice Departamentului Relatii cu Clientii