HR Admin Specialist

Angajator: eMAG
Domeniu:
  • Internet - eCommerce
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    At eMAG, we are constantly moving forward and we love what we do. If you are passionate about your job, whether it’s offering consultancy to a customer or writing a code line, and you aim high, than you belong in our team.

    We provide you with the best development programs to improve both your soft and job specific skills, but it is you who decides what you want to learn and where you want to go. The possibilities are endless.

    We know benefits are important, that’s why we provide you with a full range of them. And because we like to share, at the beginning of you journey in eMAG we offer you a free course of e-commerce, just to put you up to speed. :)

    Cerinte

    Cerinte

    - Studii superioare;
    - Experienta de minim 2 ani pe o pozitie similara;
    - Cunostinte de legislatia muncii;
    - Abilitati de comunicare si relationare;
    - Abilitati de planificare si organizare;
    - Capacitate de analiza, atentie la detalii;
    - Experienta cu platforme HR;
    - Experienta Microsoft Office.

    Responsabilitati

    Responsabilitati

    - Respectarea normelor legale privind secretul și confidențialitatea datelor și informațiilor;
    - Intocmeste, gestioneaza si indosariaza documentele privind administrarea de personal (contracte de munca, decizii incetare, acte aditionale, etc.);
    - Acorda asistenta si consultanta tuturor angajatilor referitor la prevederile politicilor de resurse umane ale companiei;
    - Intocmeste si elibereaza, la cerere, documente solicitate de catre (fost) salariat;
    - Acorda suport angajatilor in probleme legate de relatiile de munca;
    - Introduce date in aplicatia HR si se asigura de acuratetea acestora;
    - Intocmeste diverse rapoarte de centralizare in aria de expertiza;
    - Participa ca si resursa in sedintele de lucru referitoare la implementarea noului sistem de administrare si evidenta a personalului, pentru aria sa de expertiza;
    - Contribuie impreuna cu ceilalti membri ai departamentului de resurse umane la mentinerea eficientei si imbunatatirea activitatii departamentului;
    - Participa ca si resursa activa pentru aria sa de expertiza in proiectele/activitatile initializate de departamentul de resurse umane sau in proiectele/activitatile in care departamentul de resurse umane trebuie sa fie reprezentat, conform cu sarcinile alocate de catre managerul direct sau de catre directorul de departament.