B2B Process Analyst with German

Employer: APT Resources & Services SRL
Domain:
  • Others
  • Accounting - Finance
  • Customer Support - Client Service
  • Job type: full-time
    Job level: 0 - 1 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • nationwide
    Updated at: 16.10.2018
    Short company description

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Requirements

    Minimum 1 year of related professional experience;
    - Intermediate German and English language;
    - Good communication skills and customer oriented (Written and verbal communication skills; manages internal communications and external/client communications with assistanc);
    - Time management and administrative skills;
    - Good eye for detail, high degree of accuracy;
    - Strong analytical skills and excellent problem solving skills;
    - Team player with interpersonal skills.

    Responsibilities

    OVERALL PURPOSE OF JOB
    Collection of payments from the customer so as to achieve the set targets. Interact with the BU’s, thereby ensuring follow up and follow through, managing collection agencies day to day activities.

    Your responsibilities are as following:
    -Follow up with Customers for Collecting outstanding amounts against invoices
    -Provide clear and up to date status of invoices to TL and BU
    -Send statements of accounts to customers and BU
    -Check receipts from Cashier and help in allocating to open invoices correctly as per Customer Remittance Advice
    -Escalate payment issues from customers effectively and efficiently and on times
    -Archiving, records retention and audit support

    Internal code: 170918 RRM