Asistent Departament Comercial

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Marketing
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 19.12.2018
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate;
    - Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat ( cunoasterea limbii franceze reprezinta un avantaj! );
    - Experienta in derularea activitatilor administrative;
    - Abilitati bune de comunicare;
    - Cunostinte de MS Office.

    Responsabilitati

    - Pastrarea legaturilor cu partenerii de afaceri ai firmei;
    - Preluarea solicitarilor si transmiterea lor catre persoanele de decizie;
    - Intocmirea diferitelor situatii solicitate de catre managerii de departament;
    - Gestionarea si organizarea deplasarilor externe.

    Alte informatii

    Program de lucru: L-V 08:30-17:00;
    Zona centrala;

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>