Specialist Suport Parteneri cu Franceza si Engleza
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Prohuman active.Vezi toate job-urile Specialist Suport Parteneri cu Franceza si Engleza active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Prohuman |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 24.10.2018 |
Remote work: | On-site |
With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.
Cerinte
Specialistul suport parteneri gestionează relaţiile administrative cu partenerii de service şi procesele administrative ale companiei, susţine operatiunile, oferă asistenţă pentru proiectele în derulare în sfera sa de responsabilitate, menţine evidenţele şi alte date sau documente aferente.
Cerinte:
Intre 1 ani şi 3 ani experienţă într-o poziţie simila
Studii economice/comerciale/tehnice·
Nivel avansat de engleza si franceza
Abilităţi de comunicare foarte bune
Orientare către client
Abilităţi de organizare si de lucru în conditii de stres
Gestionează in intregime procesul in diferite regiuni si tari si reprezintă principalul contact pentru partenerii de service ai companiei
Asistă partenerii de Service in cadrul operaţiunilor financiare şi logistice si este responsabil cu adresarea tuturor problemelor referitoare la funcţionalitatea procesului
Este responsabil pentru excelenta operaţională si satisfacerea nevoilor clientului
Caută informaţii relevante, analizeaza, colecteaza date pentru rapoarte si administreaza procesele de lucru, urmand indicaţiile managerului, precum ai alte proceduri administrative stabilite
Asigura asistenta si training pentru partenerii de service in utilizarea instrumentelor electronice puse la dispoziţie de companie pentru ca partenerii sa-si poata desfasura activitatea în conditii optime
Este primul punct de contact pentru rezolvarea situaţiilor apărute în ultilizarea aplicaţiilor companiei de catre parteneri
Răspunde in timp, corect ai complet la solicitarile legate de procesul de logistica
Urmareste pana la rezolvarea finala toate cererile primite pe e-mail, telefon sau mijloace electronice si oferă clientului in permanenta informatii legate de stadiul în care se afla cererile sale.
Beneficii
Pachet salarial motivant
Training in-house
Alte beneficii: tichete de masa, decontare transport, asigurare medicala privata
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Specialist suport aprovizionare Aplica fara CV | |
ROMANIAN/ENGLISH - Game presenter online casino/ ROMANA/ENGLEZA - Prezentator jocuri tip cazino Aplica fara CV | |
Analytics & Insights Specialist CRM (f/m) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (304) |
Raporteaza eroarea la