Customer Care Representative

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile L'Oreal Romania active.


Vezi toate job-urile Customer Care Representative active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: L'Oreal Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.10.2018

    Responsabilitati:

    Urmareste fluxul order – delivery – cash pentru fiecare client din portofoliul alocat prin:

    - Verificarea comenzilor primite prin transfer EDI si integrate automat in SAP (folosind tranzactii dedicate )
    • Diferente intre pretul solicitat in comanda EDI a clientului si pretul existent in SAP.
    • Diferente master data
    • Modificare data livrare , daca este cazul
    - Introducerea/importul comenzilor primite prin e-mail
    - Sincronizarea informatiilor logistice dintre L’Oreal si client
    • Transmiterea prin email a modificarilor de coduri EAN , baxare,etc
    - Mentinerea unei rate de litigii minime (discrepante la livrare, diferente pret - Rata de litigii depinde in mare masura de acuratetea procesarii comenzilor si a informatiilor logistice comunícate)
    • Introducerea in sistem a reclamatiilor in baza documentelor primite de la client sau transportator
    • Verificarea emiterii facturilor de corectie in urma confirmarii de la depozit (integrate automat in SAP)
    - Gestionarea retururilor .Retururile sunt introduse in sistem de catre echipa comerciala si ridicate de catre transportator in baza unui aviz de retur ce se printeaza in depozit.  Reprezentantul Customer Care se ocupa de :
    • Verificarea statusului retururilor (daca au fost ridicate sau nu ) pe baza informatiilor primite de la transport sau depozit
    • Verificarea si solutionarea discrepantelor intre cererea de retur introdusa in sistem si cantitatile returnate fizic (pe baza informatiilor furnizate de depozit)
    • Ajustarea preturilor pe baza informatiilor primite de la echipa de controlling
    • Emiterea facturilor de retur
    - Recuperarea creantelor la data scadenta
    • Verificarea fisei de client si notificarea clientilor cu privire la datoria totala/scadenta
    - Trimiterea prin curier catre clienti a documentelor emise
            

    Cerinte:

    • 1-3 ani experienta pe un post similar
    • Experienta de lucru cu clienti de tip retail reprezinta un avantaj
    • Cunostinte foarte bune de limba engleza
    • Experienta de lucru cu SAP prezinta un avantaj
    • Operare in Excel
    • Abilitati de comunicare si organizare
    • Atitudine proactiva si orientare spre obtinerea rezultatelor.