System analyst

Angajator: Enel Romania
Domeniu:
  • Controlul calitatii
  • IT Software
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    Active on the Romanian market since 2005, Enel is currently the country’s largest private investor in energy, with operations in power distribution and supply as well as renewable energy production.

    The company has more than 3,100 employees and provides services to 2.7 million customers in three key areas of the country: Muntenia Sud (including Bucharest), Banat and Dobrogea, accounting for one third of Romania’s electricity distribution market. Enel is developing an investment program aimed at securing a proper service for end users, improving the quality and security of the network while also complying with Enel’s environmental standards.

    Cerinte

    Ce cautam?

    Absolvent studii superioare tehnice
    Experienta in utilizarea si implementarea specificatiilor specifice sistemelor CRM
    Experienta in analiza proceselor in vederea imbunatatirii si eficientizarilor acestora constituie un avantaj
    Cunostinte de transpunere a proceselor in scheme logice
    Cunostinte specifice domeniului servicii energetice
    Cunoasterea limbajelor de programare constituie un avantaj
    Cunostinte utilizare PC (MS Office – Word, Excel)
    Cunoasterea perfecta a limbii romane (scris/vorbit)
    Cunoasterea limbii engleze consituie un avantaj

    Daca ai:
    Aptitudini de planificare si organizare;
    Putere de decizie, atitudine pozitiva;
    Corectitudine, receptivitate, flexibilitate;
    Capacitate de analiză și sinteză;
    Flexibilitate in adaptare intr-un mediu de lucru dinamic si in continua schimbare;
    Cooperare/muncă în echipă.

    ...noi vrem sa te cunoastem!

    Responsabilitati

    Identifica necesitate de modificare a proceselor si modalitatilor de lucru existente cu obiectivul final de a eficientiza activitatea, a creste satisfactia clientilor respectand reglementarile si legislatia
    In cazul in care aceste modificari au impact in activitatea altor departamente prezinta propunerile sale managementulu in vederea culegerii feedbackului si incorporarii acestuia in solutia finala
    Identifica nevoile de adaptare a aplicatiilor informatice pentru a sustine noile procese / modalitati de lucru, dezvolta specificatii tehnice
    Analizeaza, verifica si propune masuri de rezolvare a erorilor de functionare CRM primite de la celelalte departamente
    Dezvolta/concepe cerinte, testeaza si implementeaza cerintele pentru ICT, le armonizeaza in functie de feedback-ul primit de la colegi
    Pregateste planul si scenariile de testare pentru noile cerinte si efectueaza testele efectiv

    Alte informatii

    *Acest contract va fi pe o perioada determinata de 2 ani, prin agent de munca temporara
    Directia Performance Management - Calitatea Proceselor si Sistemelor
    Contract: perioada determinata