Travel Claims Agent with French

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Cerinte

    What are we looking for?
    • Native or near native language proficiency in French language
    • English - basic conversational level
    • Excellent spoken and written communication abilities
    • Customer orientation and problem-solving abilities
    • Demonstrated analytical skills and attention to details
    • Adaptability and capacity to easily find solutions
    • Proactive attitude
    • Team spirit
    • Good PC operating skills and typing speed

    Responsabilitati

    Responsible for the accurate processing of full scope of claims management activities:

    Perform full scope of claims management activities
    Creation of First Notification of Loss
    Careful and diligent examination and assessment of claims
    Initiate payments to customers according to corporate rules
    Correspond with the customer politely ensuring a high customer satisfaction
    Tracking information and change of customer data in the relevant applications
    Develop routine and process target volume of claims
    Attentively and actively participate in training courses offered by the company
    Deal with members e-mail queries promptly and efficiently, in accordance with the company procedures
    Perform all duties in an efficient and professional manner

    190918DEC