Analist Suport IT

Angajator: Play Solutions
Domeniu:
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.09.2018
    Scurta descriere a companiei

    Play Solutions este o companie privata cu capital integral ramanesc, care activeaza pe piata solutiilor si serviciilor IT pe arii de proiectare si implementare solutii IT la comanda.

    Cerinte

    Experienta
    Cunostinte/lucrul cu baze de date
    Cunostinte de SQL, PL/ SQL,
    Experienta in tehnologia Oracle - constituie avantaj
    Cunostinte legate de produse si servicii bancare – constituie avantaj
    Foarte bune abilitati de organizare si lucru in echipa.

    Studii
    Nivel de studii: superioare – facultate profil tehnic/economic;
    Cunoastere buna a limbii engleze.

    Responsabilitati

    Responsabilitati principale

    Analizeaza, clasifica si ofera suport pentru rezolvarea incidentelor pe baza specificatiilor primite;
    Rezolva incidentele in conformitate cu aria de competenta alocata;
    Escaladarea incidentelor care nu pot fi rezolvate in cadrul echipei;
    Elaboreaza si documenteaza solicitarile de parametrizare operationala;
    Documenteaza si asigura suport constant pentru aplicatii;
    Documenteaza solutiile care pot fi livrate;
    Monitorizeaza incidentele nerezolvate si verifica stadiul in care se afla rezolvarea acestora;
    Informeaza utilizatorii despre stadiul rezolvarii incidentelor si verifica daca solutia propusa rezolva incidentul;

    Alte informatii

    Beneficii

    Dezvoltarea unei cariere intr-un domeniu dinamic si de actualitate;
    Activarea intr-un mediu care faciliteaza dezvoltarea personala si profesionala;
    Sprijin financiar pentru traininguri, cursuri si certificari.