Senior Brand Manager

Angajator: Vel Pitar
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.09.2018
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    - Studii superioare marketing sau economice;
    - Minimum 3 ani axperienta pe un post similar in FMCG sau in retail;
    - Cunoasterea limbii ruse constituie avantaj
    - Abilitati foarte bune de analiza si sinteza a informatiilor;
    - Cunostinte aprofundate privind conceptele de marketing;
    - Excelenta capacitate de planificare şi organizare;
    - Project management;
    - Abilitati de comunicare si prezentare, personalitate dinamica;

    Responsabilitati

    - Analiza strategica de marketing a segmentelor in care firma actioneaza si recomandarea directiilor referitoare la politica comerciala si de marca;
    - Elaborarea si implementarea strategiei brandurilor gestionate;
    - Realizarea planului de marketing pentru brandurile de care este responsabil in conformitate cu obiectivele companiei;
    - Fundamentarea elementelor de baza ale mixului de marketing; gestionarea portofoliului de produse; segmentare; pozitionare; comportamentul consumatorului
    - Cercetarea pietei prin identificarea si evaluarea surselor de informatie, folosirea instrumentelor specifice si interpretarea datelor rezultate;
    - Identificarea oportunitatilor de business din piata si intocmirea calculelor cu privire la potentialul exploatarii segmentelor pe care este compania prezenta
    - Coordonarea procesului de dezvoltare de noi produse conform cerintelor pietei si coordonarea procesului de cercetare
    - Organizarea si coordonarea implementarii activitatilor de marketing (consumer si trade) la nivel de produs, canal de distributie sau client
    - Propune obiective cantitative (volume vanzari) si calitative (profitabilitate produs) pentru produsele gestionate si urmareste realizarea acestora;
    - Intocmirea rapoartelor de evoluţie a indicatorilor de piaţă pentru brandurile alocate;
    - Analiza pietei şi identificarea grupurilor de clienţi/ consumatori ţintă, a principalilor competitori, a trendurilor şi oportunităţilor de business din piaţă; face recomandări pentru brandurile din portofoliu;
    - Realizeaza analize de marketing pentru brandurile din portofoliu in vederea fundamentarii propunerilor sale.