Client Service Executive

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile MedLife SA active.


Vezi toate job-urile Client Service Executive active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Relatii Publice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: MedLife SA
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Relatii Publice
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.12.2018
    Scurta descriere a companiei

    MedLife activează pe piața din România din 1996, fiind cel mai mare operator privat de servicii medicale de pe piața locală. Compania acoperă toate zonele de activitate medicală: ambulatoriu, spitale, maternități, laboratoare, farmacii, toate acestea constituind Sistemul Medical MedLife.

    De ce să lucrezi la MedLife?
    Valori sănătoase: Responsabilitate, Inovație, Profesionalism, Grijă și Respect.
    Echipă unită: Vei lucra într-un mediu plăcut, cu o echipă de oameni pasionați de ceea ce fac.
    Implicare: Vei putea lua parte la numeroase proiecte recreative, sportive și culturale dedicate angajaților companiei.

    Misiunea MedLife:
    Complexitatea și calitatea actului medical, tehnologia de ultimă generație din dotare, profesionalismul și dedicarea întregii echipe fac parte din misiunea noastră de zi cu zi.

    Cerinte

    Cerinte:

    Studii universitare finalizate, preferabil in management/financiar/comunicare
    Disponibilitate pentru program office (Luni-Vineri, 9:00 – 17:30)
    Experienta de lucru cu clientii B2B (companii) reprezinta un avantaj
    Cunostinte operare PC (Excel nivel de baza)
    Nivel mediu engleza
    Orientare catre rezultate
    Spirit de echipa
    Abilitatea de a prioritiza activitatile.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    Interactiunea zilnica prin mail sau telefon cu clientii din portofoliul alocat sau cu agentii de vanzari Medlife pentru gestionarea diverselor situatii legate de contractele in derulare
    Asigurarea satisfactiei clientului
    Transmiterea, prin email sau curier, a documentelor solicitate de clienti
    Actualizarea bazei de date
    Transmiterea de rapoarte regulate cu privire la statusul proiectelor in derulare