Consultant Vanzari

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.09.2018
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Cerinte

    -Minimum studii medii;
    -Foarte bune abilitati de comunicare si interactiune cu clientii;
    -Orientare catre identificarea nevoilor clientilor;
    -Flexibil fata de stilurile de lucru si deschis la schimbari;
    -Capacitatea de a prioritiza si organiza munca, pentru a utiliza in mod eficient timpul de care dispune;
    -Adaptabilitate de a lucra in cadrul echiplelor mari si diverse;
    -Entuziasm si dorinta de dezvoltare;
    -Cunostinte de limba engleza – nivel mediu si abilitati de operare PC – nivel mediu;
    -Disponibilitatea de a lucra in ture de lucru si in weekend – uri.

    Responsabilitati

    -Maximizarea vanzarilor si a profitabilitatii, avand grija ca departamentul de care raspunde sa fie organizat, complet aprovizionat, iar produsele sa fie semnalizate cu etichete corecte;
    -Se asigura, de asemenea, ca produsele sunt intodeauna intr-o stare perfecta pentru a fi prezentate clientilor;
    -Abordeaza clientii intr-un mod cat mai profesionist (consilierea acestora cu privire la cele mai bune solutii pentru nevoile lor cu scopul de ale oferi o experienta cat mai placuta la cumparaturi);
    -Pregateste departamentul pentru aprovizionarea stocului de marfa, utilizand sistemele PC de lucru specifice;
    -Respecta procedurile si politicile comerciale.

    Alte informatii

    -Salariu atractiv;
    -Tichete de masa 15 lei/zi lucrata;
    -Abonament la clinica privata;
    -15% reducere la produsele companiei;
    -Prima de concediu.