Food and beverage responsible - companie multinationala

Angajator: Talent Stream
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.09.2018
    Scurta descriere a companiei

    Talent Stream is looking to join forces and place candidates who:
    - Have minimum three (3) years worth of experience
    - Throughout their career, have achieved excellent results they are proud of
    - Are looking for the right organization where they can make a long-lasting, positive contribution

    Modern recruitment requires a higher degree of professionalism and client service standards which exceed the ones practiced today on the Romanian market.

    Cerinte

    •Studii superioare, de preferinţă în domeniul economic
    •3-5 ani de experienţă de lucru în catering/cu furnizorii serviciilor de catering şi în domeniul managementului calităţii/regim hotelier
    •Certificarea conform ISO22000 este de dorit
    •Bune abilităţi de management al proiectelor şi de negociere
    •Cunoştinţe de bază în operarea SAP MM reprezintă un avantaj
    •Cunoștințe/experiență în operarea sistemelor CAFM reprezintă un avantaj
    •Engleză - nivel avansat (scris şi vorbit)
    •Cunoştinţe avansate de operare în MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
    •Bune abilităţi analitice şi de comunicare
    •Abilităţi de coordonare - în special în coordonarea furnizorilor de servicii externi

    Responsabilitati

    •Preia sarcinile şi responsabilităţile ce i s-au repartizat şi solicită toate informaţiile necesare pentru a îndeplini cerinţele şi aşteptările legate de prestarea serviciilor
    •Urmăreşte să-şi îmbunătăţească permanent propria performanţă şi pe cea a echipei sale
    •Îşi îndeplineşte sarcinile în mod independent, întotdeauna cu obiectivul de a găsi cea mai bună soluţie pentru client, cu respectarea regulilor interne, a normelor şi a proceselor
    •Raportează în mod constant superiorului său cu privire la evoluţia muncii sale, la dificultăţile/riscurile ce se pot prognoza, soluţii recente, finalizări de sarcini, stadiul şi prognozarea volumului de lucru
    •Coordonează furnizorii de servicii ca interfaţă între clienţi, organizaţia internă şi furnizorul extern
    •Monitorizează contractele şi se asigură că toate contractele de prestare a serviciilor sunt duse la îndeplinire în termenii şi condiţiile convenite
    •Stabileşte şi aplică strategia de comunicare pentru îmbunătăţirea şi conştientizarea aspectelor de calitate la nivelul tuturor departamentelor;
    •Stabileşte un program de evaluare a satisfacţiei clientului, care include: unităţi de măsură stabilite de comun acord pentru aprecierea satisfacţiei clienţilor într-un interval de timp periodic prestabilit, proceduri care depistează cauza(le) primară(e) şi acţiunile corective şi preventive de eliminare a acestora, sisteme şi proceduri care răspund eficient la preocupările clienţilor
    •Verifică şi înregistrează facturile în SAP
    •Elaborează studii de fezabilitate şi concepte pentru noile cantine, ceea ce include: planuri, fluxuri sanitare, bugete, cerinţe pentru noi lansări de produse