E-Banking Officer

Angajator: UniCredit Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 31.08.2018
    Scurta descriere a companiei

    In Romania, UniCredit Bank este una dintre principalele institutii financiare, oferind servicii si produse de inalta calitate pentru toate categoriile de clienti. UniCredit Bank isi propune sa mentina permanent clientul in centrul activitatilor sale, sa fie un partener cu care se lucreaza usor si sa fie o parte foarte activa a comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.

    Cerinte

    Experienta profesionala/ educationala:
    • Minim doi ani de experienta in domeniul bancar sau minim un an de experienta in platile electronice (in cadrul institutiilor financiar-bancare sau companii de plati alternative – ex. PayU, MobilPay)
    • Experienta in a lucra in sisteme/aplicatii specifice instrumentelor de plata electronice
    • Studii superioare - de preferat in domeniile tehnice (Politehnica, ASE, etc)

    Cunostinte:
    • Cunoasterea tipurilor de instrumente de plata electronice, a fluxului si tranzactiilor in plati electronice
    • Cunosterea legislatiei si a normelor BNR cu privire la operatiunile din aria de plati electronice constituie un avantaj
    • Limba engleza – nivel avansat
    • Cunostinte IT- constituie un avantaj

    Abilitati tehnice:
    • Abilitati de operare in pachetul MS Office (cu precadere Excel) – nivel mediu, nivelul avansat constituie un avantaj
    • Abilitati in a lucra in aplicatii/ sisteme de plati electronice

    Abilitati:
    • Abilitati de comunicare si negociere
    • Orientare catre client si solutie
    • Gandire analitica
    • Abilitatea de a lua decizii in situatii complexe
    • Abilitatea de a asculta activ
    • Atentie la detalii
    • Orientarea inspre invatare si dezvoltare
    • Atitudine deschisa spre impartasirea cunostintelor si ideilor
    • Capabil sa lucreze atat in echipa cat si individual
    • Tehnocrat (usurinta de a lucra in sisteme/ aplicatii); orientat inspre noi tehnologii, ultimele tendinte in industrie
    • Deschis la nou; adaptabil la schimbare
    • Abilitati de prioritizare si eficientizare

    Responsabilitati

    • Administrarea in conditii de calitate, in conformitate cu procedurile interne, a setarilor pentru aplicatiile E-Banking (MultiCash / Online Banking / BusinessNet / European Gate / MT94x).
    • Sa asigure disponibilitatea si calitatea maxima a serviciilor si sistemelor E-Banking prin atenta monitorizare a aplicatiilor, diagnosticare rapida si precisa a problemelor, escaladarea acestora catre departamentele responsabile si urmarirea solutionarii lor.
    • Reconcilierea in conditii de calitate a incasarilor pentru furnizorii pentru care UniCredit presteaza servicii de colectare.
    • Cautarea permanenta de posibilitatii noi de optimizare in vederea reducerii efortului manual si riscului operational.
    • Oferirea de suport / expertiza pentru definirea sau revizuirea de procese, produse sau servicii.
    • Reconcilierea in conditii de calitate a incasarilor pentru furnizorii pentru care UniCredit presteaza servicii de colectare.
    • Supravegheaza functionarea in parametrii corespunzatori a canalelor electronice (MultiCash / Online Banking / BusinessNet / Mobile Banking) si a sistemelor aferente acestor servicii, escaladand catre departamentele abilitate orice functionare defectuoasa si urmarind remedierea acestora.
    • Executa operatiunile zilnice pe sistemele informatice in conformitate cu instructiunile de operare. Supravegheaza buna functionare a proceselor si a monitorizarilor automatizate.
    • Mentine relatia cu furnizorii de servicii pentru reconcilierea corecta a incasarilor si solutionarea disputelor privind plata facturilor emise de acestia clientilor comuni.
    • Asigura suport in activitatea de poprire / deblocare conturi pentru canalele electronice.
    • Administreaza eficient stocul de dispozitive DigiPass (PR / achizitie, gestiune stoc, gestiune / garantie dispozitive defecte, raportare consum catre departamentul Contabilitate).
    • Efectueaza raportarile cf. standardelor in vigoare (raportari interne si catre grup, BNR, MCTI).
    • Monitorizeaza si efectueaza teste regulate ale sistemelor de back-up si verifica periodic functionalitatea sistemelor conform planului de continuitate in caz de dezastru.
    • Acorda consultanta si suport departamentului Cash Management pentru rezolvarea problemelor specifice clientilor (modele de semnaturi, interfatari cu sistemele contabile ale clientilor, operatiuni cu banci partenere si vami).
    • Cauta permanent noi posibilitati de optimizare in vederea cresterii eficientei, reducerii operatiunilor manuale si a riscului operational.
    • Ofera suport si expertiza in imbunatatirea si implementarea de noi solutii, servicii si produse E-Banking.
    • Preia si solutioneaza solicitarile pe rubricile specifice E-Banking si e-mail-urile venite pe adresele de suport.
    • Efectueaza activitati de interventie la sediul clientului (instalari / training aplicatii MultiCash / Business Net).
    • Ofera suport telefonic pentru clientii externi / interni in cadrul activitatii de Call Center E-Banking si suport tehnic / training pentru colegii din Contact Center – Online Banking.
    • Realizeaza, implementeaza si actualizeaza permanent mecanismele de control, procedurile si instructiunile interne ce reglementeaza activitatea echipei cu privire la administrarea si suportul pentru produsele MultiCash / Online Banking / BusinessNet / European Gate / MT94x.
    • Urmareste activitatea clientilor legata de serviciile de E-Banking folosing rapoarte specifice.
    • Analizeaza / testeaza orice implementare / dezvoltare in domeniul E-Banking pentru care este solicitat, verificand buna functionare a acesteia inainte de punerea in productie.