Specialist call center

Angajator: Auto Italia
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.09.2018
    Scurta descriere a companiei

    În acest moment, Auto Italia este importatorul auto cu cel mai consistent portofoliu de mărci din România, iar ultimii doi ani au adus modele noi și competitive care au diversificat oferta noastră de vânzări. Fiat, Alfa Romeo, Fiat Professional, Abarth, Jeep și Maserati sunt brandurile pe care le reprezentăm în România printr-o rețea de 40 de showroom-uri și pentru care recrutăm specialiști ai industriei.

    Cerinte

    Studii superioare (se poate sa fie si in curs)

    Experiență de 3-6 luni în sfera relaţiilor cu clienţii / orice experiență anterioară în call center / consumer care sau customer service constituie un avantaj

    Cunoștințe limba engleză nivel mediu/avansat
    Bune cunostinte de operare PC-pachetul MS Office
    Abilităţi de comunicare;
    Abilităţi de ascultare;
    Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă;
    Stabilitate emoţională;
    Capacitatea de a se adapta cu uşurinţă la schimbările metodelor de lucru;
    Capacitate de a lucra în condiţii de stres;
    Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi;
    Cunoştinţe despre produsele şi serviciile companiei
    Integritate si etică profesională, simtul responsabilitatii
    Adaptabilitate, execelente abilitati de comunicare si relationare cu clientii, furnizorii si angajatii companiei
    Dedicatie, tenacitate si orientare continua spre obtinerea de rezultate
    Curiozitate si receptivitate la nou, dorinta de autoperfectionare; interes pentru inovatie si creativitate

    Responsabilitati

    Promovează și vinde atât proactiv cât și reactiv serviciile clienților Utilizatorului, la fiecare convorbire cu clientul, conform obiectivelor comunicate de șefii ierarhici superiori. Urmărește stadiul cererilor înregistrate și contactează clientii veniti din lead-urile on-line
    Inregistreaza detalile obtinute de la clienti in baza de date.
    Identifică nevoia clienţilor potenţiali, subliniază beneficiile produselor şi serviciilor, promovează serviciile clienților Utilizatorului. Utilizează toate informaţiile şi resursele disponibile în scopul reţinerii clienţilor în reţeaua Utilizatorului.
    Identifică corect şi găseşte cele mai bune soluţii pentru client şi companie, oferă răspunsuri profesioniste, se implică activ în rezolvarea problemelor semnalate de clienţi, păstrând un ton amabil şi profesionist pe toată durata apelului.
    Promovează produsele şi serviciile clienților Utilizatorului în toate apelurile eligibile.
    Foloseşte corect aplicaţiile cu care lucrează, astfel încât să ofere informaţii corecte şi să înregistreze corect solicitările clienţilor.
    Îşi însuşeşte în 24 de ore de la informare noile servicii şi/sau noile proceduri de lucru.
    Solicită ajutorul sefului direct ori de câte ori rezolvarea solicitărilor clienţilor depăşeşte competenţa proprie.
    Duce la îndeplinire sarcinile de serviciu, specifice activităţii de call center, comunicate de şeful ierarhic superior.Oferă feedback superiorilor ierarhici asupra comentariilor clientilor