Specialist call center
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Auto Italia active.Vezi toate job-urile Specialist call center active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Auto Italia |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 24.11.2018 |
Remote work: | On-site |
În acest moment, Auto Italia este importatorul auto cu cel mai consistent portofoliu de mărci din România, iar ultimii doi ani au adus modele noi și competitive care au diversificat oferta noastră de vânzări. Fiat, Alfa Romeo, Fiat Professional, Abarth, Jeep și Maserati sunt brandurile pe care le reprezentăm în România printr-o rețea de 40 de showroom-uri și pentru care recrutăm specialiști ai industriei.
Cerinte
Studii superioare (se poate sa fie si in curs)
Experiență de 3-6 luni în sfera relaţiilor cu clienţii / orice experiență anterioară în call center / consumer care sau customer service constituie un avantaj
Cunoștințe limba engleză nivel mediu/avansat
Bune cunostinte de operare PC-pachetul MS Office
Abilităţi de comunicare;
Abilităţi de ascultare;
Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă;
Stabilitate emoţională;
Capacitatea de a se adapta cu uşurinţă la schimbările metodelor de lucru;
Capacitate de a lucra în condiţii de stres;
Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi;
Cunoştinţe despre produsele şi serviciile companiei
Integritate si etică profesională, simtul responsabilitatii
Adaptabilitate, execelente abilitati de comunicare si relationare cu clientii, furnizorii si angajatii companiei
Dedicatie, tenacitate si orientare continua spre obtinerea de rezultate
Curiozitate si receptivitate la nou, dorinta de autoperfectionare; interes pentru inovatie si creativitate
Promovează și vinde atât proactiv cât și reactiv serviciile clienților Utilizatorului, la fiecare convorbire cu clientul, conform obiectivelor comunicate de șefii ierarhici superiori. Urmărește stadiul cererilor înregistrate și contactează clientii veniti din lead-urile on-line
Inregistreaza detalile obtinute de la clienti in baza de date.
Identifică nevoia clienţilor potenţiali, subliniază beneficiile produselor şi serviciilor, promovează serviciile clienților Utilizatorului. Utilizează toate informaţiile şi resursele disponibile în scopul reţinerii clienţilor în reţeaua Utilizatorului.
Identifică corect şi găseşte cele mai bune soluţii pentru client şi companie, oferă răspunsuri profesioniste, se implică activ în rezolvarea problemelor semnalate de clienţi, păstrând un ton amabil şi profesionist pe toată durata apelului.
Promovează produsele şi serviciile clienților Utilizatorului în toate apelurile eligibile.
Foloseşte corect aplicaţiile cu care lucrează, astfel încât să ofere informaţii corecte şi să înregistreze corect solicitările clienţilor.
Îşi însuşeşte în 24 de ore de la informare noile servicii şi/sau noile proceduri de lucru.
Solicită ajutorul sefului direct ori de câte ori rezolvarea solicitărilor clienţilor depăşeşte competenţa proprie.
Duce la îndeplinire sarcinile de serviciu, specifice activităţii de call center, comunicate de şeful ierarhic superior.Oferă feedback superiorilor ierarhici asupra comentariilor clientilor
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
OPERATOR CALL CENTER BUCURESTI, | |
Operator call center cu limba romana Aplica fara CV | |
Operator call center Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (199) |
Raporteaza eroarea la