Customer Service Specialist with German

Angajator: Gracel HR
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    Gracel Business Solutions is a Brasov based recruitment agency. Our services include Executive search, White-collar technical recruitment, Recruitment for service providers and HR consulting. Most of our clients are multinational companies, both manufacturers and service providers

    Cerinte

    • Cel puțin 1 an de experiență într-un mediu Contact Center sau Queue Management
    • Experiență cu pachetul MS Office și instrumente de manipulare a datelor;
    • HR Administration – administrare precisă și de calitate a seviciilor și proceselor HR, corespunzătoare rolului și nevoilor clientului; înțelege procesul de angajare, documentația necesară și managementul datelor;
    • Limba Germana -C1
    • Limba Engleza -C1

    Responsabilitati

    - Oferă suport și îndrumare în ceea ce privește politicile, procesele HR și întrebările generale, fiind primul punct de contact cu angajații BAT acolo unde self-service-ul nu este accesibil sau când o cerere nu poate fi rezolvată prin sistemele self-service;
    - Este responsabil de procesarea activitităților de administrare HR folosind materiale de referință pentru a oferi suport acelor persoane care au diferite întrebări;
    - Răspunde întrebărilor adresate, rezolvă tranzacțiile atribuite, escalează cazurile dacă este necesar.

    Alte informatii

    Program de lucru: 09:00 - 17:30