Senior Brand Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamland active.


Vezi toate job-urile Senior Brand Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.11.2018
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    University graduate with business administration or economics background on post-graduate level;
    - Experience in FMCG (preferably in food) with minimum 2 years at Brand Manager level
    - Proven track record in developing and implementing national marketing strategies and plans as well as research projects;
    - Excellent knowledge and proven track record in developing and implementing all marketing instruments (product, design, communication and activation, portfolio and pricing management) and profound experience in research projects;
    - Strong commercial mind-set, analytical skills, structured with efficient hands-on mentality;
    - Excellent interpersonal and communication skills and entrepreneurial spirit, paired with mental flexibility;
    - Proactive, highly elf-motivated and able to work independently
    - Fluency in English and other language of the region is a plus.

    Responsabilitati

    - Responsibility for brand positioning and steering of GMR brands and product categories on Romanian market;
    - Track and drive the performance of the B2C product category (market performance, turnover development, competition, retail chain initiatives, etc.)
    - Develop and implement insights-based communication and activation strategies and initiatives for consumer and shopper engagement, with special emphasis on building and driving digital strategy and engagement based on brand strategy;
    - Build & implement winning marketing mix campaigns alongside relevant consumer touchpoints inline with Group strategy;
    - Manage innovation projects to launch new product groups and categories under different brands;
    - Develop annual marketing plan inline with Group Marketing & Sales plan process;
    - Lead local media and research agency partners;
    - Lead local corporate brand projects;
    - Reporting to country managing director and dotted line to international Marketing Manager of Group.