Asistent manager/ Functionar Admnistrativ

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Expert Recruiting SRL active.


Vezi toate job-urile Asistent manager/ Functionar Admnistrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Angajator: Expert Recruiting SRL
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.11.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte



    Cerinte: - Experienta in utilizarea calculatorului;
    - Cunostinte cel putin medii de Microsoft Office;
    - Conostinte de lucrul cu programele de mail si webmail:
    - Abilitati de comunicare, relationare, in scris si verbal;
    - Atentie la detalii si abilitati organizatorice;
    - Abilitati de operare, analiza si sinteza;
    - Seriozitate si implicare.
    Cum ar trebui să fie această persoană pentru a creste in cariera profesionala din cadrul firmei?
    1. Să fie punctuală.
    2. Să fie dispusa să învețe. Dacă nu învață, nu crește, dacă nu crește, recompensa salariala nu poate creste.
    3. Să fie foarte organizată.
    4. Să fie pozitivă.
    5. Să fie foarte atenta la detalii.
    6. Să fie foarte harnică.
    7. Să fie foarte descurcăreță și persistentă. Când îi dăm o situație de rezolvat să nu se oprească până nu găsește soluția.
    8. Să știe să vorbească frumos la telefon.
    9. Să fie disponibilă să lucreze în echipă și să îi ajute pe ceilalți din firmă.
    10. Poate să fie studenta in anii terminali, proaspăt absolventă, masterandă.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:- Desfasoara activitati specific de secretariat si de administrare a biroului precum si de operare date si raportare
    - Asigura achizitiiile administrative ale firmei si plata lor dupa caz, transmiterile prin posta sau curier
    - Preluarea si/sau intocmirea corespondentei si distribuirea ei si/sau arhivarea ei conform procedurilor
    - Preluarea apelurilor clientilor si/sau initierea lor atunci cand este cazul cu redirectionare daca este necesar
    - Intocmirea diverselor rapoarte interne sau externe societatii, intocmirea documentelor necesare activitatii administrative si nu numai
    - Operarea de date si intocmire documente contabile primare, inregistrare documente primare si colaborarea cu dep. Contabilitate

    Ce va trebui să facă această persoană?
    -să respecte proceduri clare
    -să efectueze sarcini repetitive
    -să fie atentă la detalii
    -să raspundă la e-mail-uri si telefoane
    -sa opereze date in conditii de sarcini multitask
    -să primească clientii si sa discute cu ei

    Alte informatii

    Oferta:
    - Oportunitati de dezvoltare profesionala;
    - Promovarea intr-o functie superioara;
    - Mediu de lucru dinamic si motivant, intr-o echipa tanara, vesela, performanta.
    - Salariu fix, bonuri de masa, prime de sarbatorile legale, bonusuri pentru realizari, renegocieri la perioade regulate mai mici de 1 an
    - Alte informatii - se discuta la interviu

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (5)