Contracts Management Specialist with French

Employer: Adecco Romania
Domain:
  • Accounting - Finance
  • Legal Services
  • Administrative Assistance
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 20.09.2018
    Short company description

    Grupul Adecco este lider mondial în furnizarea de servicii specializate de resurse umane. Serviciile pe care le oferim vin ca o oglindire a cunoașterii pieței din România și a înțelegerii clare a nevoilor clienților, ca rezultat a 50 de ani în care am acumulat experiență și cunoștințe și în care am implementat tehnici și metode moderne de lucru.

    Creionăm noi soluții pentru clienții noștri, în vederea eficientizării proceselor implicate în domeniul resurselor umane și reducerii costurilor.

    Pentru mai multe joburi ne puteți vizita website-ul www.adecco.ro unde vă puteți înregistra CV-ul în baza de date Adecco sau puteți descărca aplicația Adecco Jobs valabilă în AppStore și GooglePlay.

    Requirements

    -University degree/diploma (e.g. in business, management, economics, etc)
    -French (fluent, verbally and written)
    -2 years’ experience working in Customer Service
    -Intermediate MS Office (Excel, Access) skills
    -Familiarity with SAP ERP systems and tools an advantage
    -Continuous improvement mindset
    -Experience working in a multi-lingual international organisation
    -May be required to travel for work

    Responsibilities

    -Review and monitor Master Leasing Agreement and Individual Contract request;
    -Create Master Leasing Agreement and Individual Contract draft; upload and initiate contracts signing
    -Update system with signed contract and send confirmations
    -Receive contract change request and update system with contract change
    -Provide excellent customer service, with the ability to build productive relationships;
    -Recommend process improvements to create greater efficiency;