Contracts Management Specialist with French

This job is no longer active!

View all jobs Adecco Romania active


View all jobs Contracts Management Specialist with French active on Hipo.ro

View all jobs Accounting - Finance active on Hipo.ro

View all jobs Legal Services active on Hipo.ro

View all jobs Administrative Assistance active on Hipo.ro


Employer: Adecco Romania
Domain:
  • Accounting - Finance
  • Legal Services
  • Administrative Assistance
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 22.09.2018
    Short company description

    Credem in tine!

    Construirea unei cariere durabile este un proces continuu in care ai nevoie de motivatie, un plan de actiune, flexibilitate si disciplina. Succesul inseamna cunoasterea calitatilor personale si increderea in acestea. Descopera Adecco si vino sa desenam calea in cariera impreuna.

    Cine este Adecco?

    Adecco Romania este parte a The Adecco Group, lider local si mondial in furnizarea de servicii de resurse umane. Cu peste 33.000 de angajati full time si aproximativ 5.100 de sucursale, Adecco este prezent in peste 60 de tari si teritorii. În Romania, compania gestionează peste 8.000 de persoane plasate, are o baza de date cu peste 500.000 de candidaţi şi deserveste zilnic peste 600 de clienţi, toate acestea prin intermediul colegilor din cele 15 sucursale raspandite in intreaga tara.

    Misiunea noastra este sa oferim oamenilor oportunități de angajare în orice etapă a carierei profesionale, iar companiilor, talentele de care au nevoie. Consultantii nostri sunt entuziasti si pasionati, sunt profesionisti specializati in domenii si industrii multiple, au experienta si capacitatea de a-ti intelege dorintele si planurile de cariera si de a gasi job-ul potrivit pentru tine.

    Noi si voi, suntem Adecco.

    Daca nu ai gasit un rol potrivit experientei tale, dar vrei sa fii la curent cu job-urile din piata, viziteaza website-ul www.adecco.ro, sectiunea RESURSE, unde iti poti inregistra CV-ul în baza de date Adecco. Ai vrea ca totul sa fie mai rapid si mai simplu de atat? Atunci descărca aplicația Adecco Jobs valabilă în AppStore și GooglePlay si fii la curent cu noile job-uri.
    Toate datele și CV-urile sunt tratate cu confidențialitate si vor fi luate în considerare în proiectele ce corespund experienței tale profesionale.

    Adecco se angajeaza sa va protejeze si sa va respecte dreptul la intimitate si la protectia datelor dvs. cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de catre Adecco puteti gasi pe www.adecco.ro.

    Requirements

    -University degree/diploma (e.g. in business, management, economics, etc)
    -French (fluent, verbally and written)
    -2 years’ experience working in Customer Service
    -Intermediate MS Office (Excel, Access) skills
    -Familiarity with SAP ERP systems and tools an advantage
    -Continuous improvement mindset
    -Experience working in a multi-lingual international organisation
    -May be required to travel for work

    Responsibilities

    -Review and monitor Master Leasing Agreement and Individual Contract request;
    -Create Master Leasing Agreement and Individual Contract draft; upload and initiate contracts signing
    -Update system with signed contract and send confirmations
    -Receive contract change request and update system with contract change
    -Provide excellent customer service, with the ability to build productive relationships;
    -Recommend process improvements to create greater efficiency;