Administrator baze de date - departament Contabilitate

Angajator: RCS & RDS
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.09.2018
    Scurta descriere a companiei

    Suntem cel mai important operator din piata serviciilor integrate de comunicatii din Romania.Suntem lider pe segmentul serviciilor de televiziune si pe cel al serviciilor de internet si suntem principalul operator alternativ in furnizarea serviciilor de telefonie fixa.
    Am ajuns aici fiindca ne-am bazat pe tehnologia performanta, permanent eficientizata astfel incat sa corespunda cerintelor din ce in ce mai mari ale clientilor nostri. Ne-am bazat la fel de mult pe puternica si profesionista echipa RCS & RDS, formata din mii de oameni.
    Echipa RCS & RDS este foarte importanta pentru noi si vrem sa o extindem cu noi colegi, capabili sa ne sustina in demersul nostru de a ramane lider in piata serviciilor de telecomunicatii.



    Cerinte

    Utilizator PC avansat (generalitati);
    Cunosterea fluxurilor de business ale companiei;
    Bun comunicator;
    Excel - cunostinte medii.
    Reprezinta un avantaj:
    - Baze de date;
    - Networking, cunostinte de baza, active directory (drepturi de acces);
    - Aplicatii ERP/CRM.

    Responsabilitati

    Administrarea ERP-ului intern;
    Comunicare permanenta cu utilizatorii;
    Evaluarea aplicatiei si propunerea de corectii/imbunatatiri;
    Documentarea fluxurilor.