Specialist diagnoza auto cu limba germana

Angajator: Groupe Renault Romania
Domeniu:
  • Inginerie
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.12.2018
    Scurta descriere a companiei

    Grup Renault Romania

    Pasiunea este motorul Grupului Renault. Din pasiune pentru masini si pentru oameni avem astazi in Romania o gama completa de activitati prin care ii oferim fiecarui client vehiculul potrivit. Sa te alaturi Grupului Renault Romania inseamna sa iti poti pune amprenta in oricare dintre etapele de dezvoltare ale unui vehicul: design, proiectare, testare, fabricaţie, logistică, vânzare, post vânzare şi finanţare. Sa faci parte din echipa noastra inseamna sa participi la crearea vehiculului viitorului.

    Cerinte

    Directia Customer Shared Services Center din cadrul Renault Romania cauta specialisti in mecanica auto care vor rezolva solicitarile de asistenta tehnica si vor oferi solutii de reparatie la distanta retelei de service-uri Renault si Dacia pentru tarile vorbitoare de limba germana din cadrul grupului Renault.

    Pe cine cautam?

    Oameni pasionati de automotive cu o atitudine de tip “can do“ si orientare catre solutii.
    Absolventi studii superioare tehnice - Autovehicule rutiere, mecanica sau electronica;
    Vorbitori de limba germana- nivel mediu sau avansat
    Ingineri cu experienta in activitatea de service sau atelier auto;
    Persoane orientate catre client, cu simtul responsabilitatii, cu o buna capacitate de analiza si sinteza, cu o gandire logica si cu dorinta de a evolua intr-un context international.

    Mai sunt necesare si:

    Bune cunostinte ale pachetului Microsoft Office;
    Capacitate de analiza si sinteza
    Buna comunicare cu tehnicienii din reţeaua service;
    Cunoştinţe privind tehnicile de reparaţie auto si instrumentele de diagnostic

    Responsabilitati

    Specialistul in diagnoza auto asigura asistenta tehnica (prin telefon sau e-mail) a retelei de service auto din tarile alocate - pentru diagnosticarea cauzelor incidentelor tehnice in vederea efectuarii reparatiilor de vehicule, la termen si de calitate.

    Aria de responsabilitate:

    Vei raspunde la cererile de asistenta tehnica emise de consilierii tehnici din retelele filialelor Renault europene;
    Vei gestiona cheltuielile în garantie cu respectarea drepturilor clientului;
    Vei valida din punct de vedere tehnic solicitarile de schimbare a pieselor;
    Vei coordona asistenta tehnica a platformei in caz de necesitate;
    Vei coordona actiunile cu serviciul relatii clienti din perimetrul tau de responsabilitate pentru tratarea litigiilor client (tehnice si comerciale);
    Vei informa filialele europene despre incidentele in garantie.

    Alte informatii

    La noi vei găsi:
    Un mediu de lucru prietenos, dinamic şi bazat pe performanţă
    Posibilităţi de dezvoltare profesională şi planificare a carierei
    Asigurare privată de sănătate
    Participări la evenimente corporate şi cele specifice industriei
    Un program de beneficii şi compensaţii atrăgător
    Expunere la proiecte internaţionale