Asistent Achizitii Carne

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile PROFI ROM FOOD active.


Vezi toate job-urile Asistent Achizitii Carne active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: PROFI ROM FOOD
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    Noi suntem:
    Oameni buni. Produse bune. Momente bune.
    Muncim sa implinim ceea ce ne propunem. Facem ca lucrurile sa se intample.
    Suntem deschisi sa ii primim pe cei care vor sa ni se alature.
    Intelegem clientii si oamenii din jur. Vrem sa ii inspiram, sa ii captivam si sa crestem impreuna cu ei.
    Nu vindem doar produse, cream experiente.
    Tot ce facem, in fiecare zi, in fiecare moment, inauntru si in afara companiei, sustine si hraneste brandul nostru.

    Cerinte

    Daca:
    - ai experienta în comert si achizitii minimum 2 ani,
    - esti o persoana organizata,
    - esti proactiv/a,
    - aptitudini de negociere/integritate
    - ai capacitatea de a lucra cu proceduri, de a intelege si implementa procedurile societatii, constituind exemplu personal de cunoastere si respectare in totalitate a procedurilor, regulamentelor si a manualelor de lucru existente,
    - ai capacitatea de a comunica eficient pe verticala si orizontala in cadrul structurii organizatorice a societatii, atat oral cat si in forma scrisa (rapoarte, e-mail, etc.),
    - ai bune abilitati de lucru cu rapoarte si cifre, intelege importanta raportarilor exacte si la timp, stie sa citeasca si sa interpreteza aceste rapoarte,
    - ai bune abilitati de operare P.C.
    - limba engleza nivel mediu,

    Responsabilitati

    Descrierea jobului

    Ce vei face tu pentru noi?
    - Vei introduce, corect si la timp, preturile de lista transmise de catre furnizori;
    - Vei fi responsabil de introducerea corecta a discountului pe factura, discount negociat la nivel de furnizor si contract comercial (acesta aplicat la preturile de lista- rezulta pretul de facturare);
    - Vei fi responsabil de introducerea corecta si la timp a preturilor de achizitie nete (de facturare);
    - Te vei asigura ca introducerea in sistem a preturilor de achizitie se face doar in baza unui formular de modificare preturi semnat de catre toate persoanele responsabile Junior Buyer/ Buyer / Senior buyer si Manager Achizitii Dept;
    - Introducerea corecta si la timp a preturilor de vanzare;
    - Vei fi responsabil de introducerea corecta si la timp a preturilor de achizitie promotionale, doar in baza formularelor promotionale semnate si stampilate de catre furnizor);
    - Vei asigura o situatie clara si corecta ( dosar) cu toate modificarile de pret operare pe parcursul anului – si acceptate/ semnate de catre nivelele ierarhice superioare.