Controlor Financiar (perioada determinata)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources & Services SRL active.


Vezi toate job-urile Controlor Financiar (perioada determinata) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.09.2018
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Cerinte

    Studii superioare finalizate (economice)
    Minim 3 ani experienta relevanta control financiar in firme cu obiect de activitate de real estate (dezvoltatori imobiliari)
    Cunostiinte foarte bune de contabilitate inclusiv standardele internationale de contabilitate relevante pentru domeniul vizat (IAS 16, IFRS 5, IAS 40, IFRS 16)
    Experienta de lucru in Excel, Word, aplicatii ERP specifice administratrii portofoliilor de active imobiliare si de contracte de servicii
    Limba Engleza – nivel intermediar
    Cunostiinte de fiscalitate – reprezinta un avantaj

    Responsabilitati

    Activitatile de control financiar pe operatiunile contabile aferente portofoliului de active imobiliare (cladiri si terenuri detinute de Banca) efectuate de catre Departamentul de Contabilitate
    Analiza contabila si financiara a propunerilor de valorificare a portofoliului de active imobiliare (inchirirea de spatii, vanzare, lease-back) inaintate de liniile de business responsabile de aceste valorificari
    Mnetinerea unei baze de date complete si actualizate cu informatii relevante despre portofoliului de active imobiliare (in cooperare cu departamentele de resort din Banca)
    Participarea activa in proiectul de implementare a unei aplicatii de management a activelor imobiliare (in cooperare cu Departamentul Administrativ)
    Participarea activa in proiectul de implementare a IFRS 16