Ofiter Credite - Showroom Baneasa

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamland active.


Vezi toate job-urile Ofiter Credite - Showroom Baneasa active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.10.2018
    Scurta descriere a companiei

    Asiguram o gama completa de servicii profesionale, prin experienta si cunostintele noastre de specialitate si din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluţii inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este in masura sa livreze servicii pe termen lung, asigurand-ti astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clientilor nostri si, in acelasi timp, dovedim empatie fata de cei pe care îi recrutam, adaugand intotdeauna o vorba buna la serviciile ireprosabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, avand flexibilitate antreprenoriala si know-how–ul necesar, dobandit in anii de experienta ai echipei de recrutare si a specialistilor in salarizare si administrare.

    Reducem eforturile administrative si de time management in ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare si instruire a angajatilor, oferind o gama de servicii asigurate de personal de inalta calificare in baza principiului Total Quality Management, astfel incat, raportul calitate – cost, sa reprezinte un castig pentru dumneavoastra.

    Suntem specializati in functie de industrie si raspundem mereu adecvat cerintelor specifice.

    Consultanta specializata si echipa dedicata, cu experienta relevanta pentru fiecare companie si specializata pe industrii, alaturi de companie de la semnare si pe tot parcursul derularii contractului/proiectului.

    Tratam cu responsabilitate fiecare solicitare venita din partea fiecarui partener.

    Cerinte

    - Studii medii;
    - Experienta de minim 6 luni intr-un post similar;
    - Cunostinte minime a pachetului Office;
    - Cunostinte minime de contabilitate primara si facturare;
    - Bune abilitati de comunicare;
    - Bune abilitati numerice, capacitate de asumare a responsabilitatilor si rapiditate in operare de documente si gestionare numerar.

    Responsabilitati

    - Abordarea clientilor prin oferirea detaliilor despre tipurile de rate existente;
    - Contribuie la atragerea de clienti noi si la retinerea celor actuali;
    - Realizarea operatiunile de rate-ecredit;
    - Intocmirea documentele necesare si transmiterea dosarele catre reprezentantul IFN.

    Alte informatii

    - Contract de munca cu perioada nedeterminata;
    - Pachetul salarial: negociabil in functie de experienta;
    - Program de lucru: 5 zile din 7 / doua schimburi: 9:00-18:00/ 12:00-21:00;
    - Bonus in functie de realizari intre 600 - 1000 lei;
    - Buget lunar pentru beneficii flexibile de 130 lei;
    - Reducere la produse intre 5% si 20%;
    - Posibilitati reale de promovare;
    - Traininguri de specializare;
    - Deconturi tranport.