Ofiter Credite - Showroom Baneasa

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamland active.


Vezi toate job-urile Ofiter Credite - Showroom Baneasa active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.10.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    - Studii medii;
    - Experienta de minim 6 luni intr-un post similar;
    - Cunostinte minime a pachetului Office;
    - Cunostinte minime de contabilitate primara si facturare;
    - Bune abilitati de comunicare;
    - Bune abilitati numerice, capacitate de asumare a responsabilitatilor si rapiditate in operare de documente si gestionare numerar.

    Responsabilitati

    - Abordarea clientilor prin oferirea detaliilor despre tipurile de rate existente;
    - Contribuie la atragerea de clienti noi si la retinerea celor actuali;
    - Realizarea operatiunile de rate-ecredit;
    - Intocmirea documentele necesare si transmiterea dosarele catre reprezentantul IFN.

    Alte informatii

    - Contract de munca cu perioada nedeterminata;
    - Pachetul salarial: negociabil in functie de experienta;
    - Program de lucru: 5 zile din 7 / doua schimburi: 9:00-18:00/ 12:00-21:00;
    - Bonus in functie de realizari intre 600 - 1000 lei;
    - Buget lunar pentru beneficii flexibile de 130 lei;
    - Reducere la produse intre 5% si 20%;
    - Posibilitati reale de promovare;
    - Traininguri de specializare;
    - Deconturi tranport.