Controlor intern

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Leroy Merlin active.


Vezi toate job-urile Controlor intern active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Leroy Merlin
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.08.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    La LEROY MERLIN Romania, suntem o echipă unită și dedicată pentru a răspunde mai bine cerințelor și nevoilor clienților noștri și pentru a le oferi cele mai bune servicii. Asigurăm astfel o ambianță plăcută în magazin și suntem siguri că energia noastră se transmite și clienților!
    Ne place să avem cu toții același set de valori: exemplaritate, respect, generozitate, simplitate, coerenţă, performanţă şi cinste cu care ne tratăm și clienții.
    În cei 7 ani de activitate, am creat 17 magazine situate în București și în marile orașe din țară: Craiova, Ploiești, Brașov, Sibiu, Cluj, Târgu Mureș, Constanța, Suceava, Bacău, Iași, Timișoara și Oradea.

    Cerinte

    • Experienţa pe un post similar constituie avantaj;
    • Viziune strategică și gândire de ansamblu;
    • Foarte bune abilităţi de organizare, prioritizare şi planificare;
    • Foarte bune abilități de comunicare și prezentare;
    • Leadership prin influenţă;
    • Atitudine pozitivă și focalizată către atingerea obiectivelor;
    • Abilități dezvoltate de ascultare și ințelegere;
    • Capabil să gestioneze proiecte complexe în același timp;
    • Foarte bune abilități de analiză și sinteză;
    • Flexibilitate, perseverență;
    • Experienţă relevantă în retail;
    • Engleză sau franceză la nivel avansat.

    Responsabilitati

    Identificarea riscurilor și stabilirea controalelor în diferite zone ale BU pentru a asigura performanţa și crearea de valori
    • Identifică provocările și riscurile din cadrul BU;
    • Participă la implementarea controalelor procedurale în diferite domenii ale BU;
    • Monitorizează misiunile din cadrul BU și furnizează metodologia care să ajute la definirea procedurilor și natura riscurilor;
    • Realizează harta riscurilor în colaborare cu alte departamente;

    Elaborarea sistemului de referință pentru fiecare departament
    • Construiește sistemul de referință pentru control intern, astfel încât fiecare departament să se poată autoevalua;
    • Se asigură că procedurile sunt respectate și că riscurile departamentului sunt diminuate;

    Animarea controlului intern
    • Colectează autoevaluările și centralizează rezultatele, atât pentru magazine cât și pentru BU;
    • Urmărește planurile de acțiune în raport cu punctele critice identificate în fiecare magazin / departament;
    • Promovează îmbunătătirea continuă și simplificarea proceselor prin activităti de colaborare și inovare în cadrul BU (de exemplu sinergii);
    • Creează și animă modulele de instruire pentru controlul intern;

    Pregătirea auditurilor
    • Contribuie la pregătirea și monitorizarea planului anual de audit;
    • Monitorizează desfășurarea auditului și sugerează modificări dacă este necesar;
    • Oferă sprijin pentru pregătirea planurilor de acțiune și implementarea acestora;
    • Se asigură că planurile de acțiune stabilite răspund tuturor domeniilor de imbunătățire;
    • Monitorizează punerea în aplicare a planurilor de acțiune și ia măsuri corective dacă este nevoie;

    Monitorizarea proiectelor
    • Prioritizează proiectele de control intern în conformitate cu strategia BU;
    • Evaluează și contribuie la reducerea riscurilor legate de proiectele majore ale BU;
    • Asigură respectarea obiectivelor de control intern pe durata proiectelor;
    • Pregătește procedurile de control intern cu departamentele în cauză înainte de a începe proiectul;

    Managementul informațiilor
    • Gestionează instrumentelor de diseminare și monitorizare a controlului intern (intranet, baze de date, bune practici de identificare a riscurilor);
    • Asigură revizuirea continuă a informațiilor puse la dispoziție, diseminarea planificării și metodologiei.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov, Otopeni,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Buftea, Otopeni,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov, Otopeni,

    Vezi job-uri similare (209)