Technical Support with Hungarian

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.08.2018
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Cerinte

    Technical Support Skills :

    • Strong Customer Service skills – ability to quickly gain customers trust and confidence.
    • Basic Knowledge of computers, electric & electronic concepts and devices
    • Strong problem solving skills – ability to quickly and correctly assess the impact, complexity
    and urgency of problems reported by customers.

    Language Requirements

    • Excellent / Fluent in English and Hungarian , both verbal and in writing

    Responsabilitati

    Primary responsibility is to help customers to solve technical issues (post sales) and to answer any questions about the features and capabilities of the products (pre-sales).

    Key assignments include:

    • Coverage of Technical Support Helpdesk (Phones, mail, email, live-chat, social media coverage and web support) for the specific product portfolio.

    • Provide pre-sales and post-sales technical assistance for customers: facilitating the identification, investigation, resolution, root cause analysis and replication of technical issues.

    • Create, track and monitor CRM records for all incoming support requests. Keep CRM system updated with current information on the support case, related activities and resolution.

    Job Code : 040718RRM