Business Support Controller with English

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Adecco Romania active.


Vezi toate job-urile Business Support Controller with English active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.01.2019
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.

    În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.

    În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.

    Cerinte

    For one of our clients, a global leader in the tyre manufacturer, we are looking for a Business Support Controller with English, French is desirable;


    Business Support Controller (BSC) will assist the local financial controller and will contribute to the improvement of accounting and financial activities.
    The analyst promotes standardization by acting as an intermediary between the factory, other departments and outsourcing companies.

    An ideal Business Support Controller has:

    • Economic background;
    • Fluency in English; French is desirable;
    • Good Excel skills;
    • Previous experience in Business Analysis/Reporting/ GL/AP/AR;
    • Structured, organized and detail oriented;
    • A logic approach, ability to deal with numbers.

    Responsabilitati

    Main activities:

    • Providing the financial information necessary for the monthly and yearly closing;
    • Providing information for accruals and other elements necessary for the operating costs;
    • Producing reports as required;
    • Checking data quality, alerting and proposing actions to the local financial controller about the discrepancies that are found;
    • Preparing analysis of variances from forecast;
    • Preparing a first draft of the inventory analyses;
    • Analyzing flows of raw materials;

    Alte informatii

    What we offer:

    • Good salary package;
    • Meal tickets & extra meal daily budget; Fruits at the office;
    • Days working from home;
    • Holiday budget; Gim discounted;
    • Medical subscription or, and medical insurance contract;
    • Career opportunities;

    'We do not hire for a job, we hire for a career!'

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov, Otopeni,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (238)