Specialist administrare personal
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile Specialist administrare personal active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 03.08.2018 |
Remote work: | On-site |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
- Cunostinte solide despre legislatia muncii;
- Cunostinte operare PC;
- Colaborare eficienta cu colegii si cu partenerii externi;
- Experienta min. 2 ani pe un post similar(constituie un avantaj);
- Limba engleza- nivel avansat.
- Verifică corectitudinea întocmirii pontajelor de către personalul din filiale și din sediu;
- Păstrează legătura cu reprezentanții firmelor externe de salarizare și de consultanță;
- Participă la elaborarea procedurilor de lucru privind activitățile de administrare personal și se asigură de respectarea acestora de către întreg personalul;ctiv la reactualizarea fișelor de post (la solicitarea managerilor de departamente);
- Se asigură că a înțeles toate informațiile cuprinse în fișa de post și în profilul candidatului, primite de la managerul angajator;
- Respectă termenele de finalizare pentru analizele, raportările şi situațiile de lucru agreate ca fiind în responsabilitatea sa;
* S.C. Agentia de Servicii Professional S.R.L. este inregistrata ca operator de date cu caracter personal. Avand in vedere prevederile Regulamentului General privind Protectia Datelor Personale va rugam ca, inainte de a aplica la anuntul de angajare, sa consultati pentru informare site-ul nostru la sectiunea GDPR.
- Salariu atractiv+ tichete de masa;
- Asigurare privata Allianz;
- Echipa tanara si dinamica;
- Alte beneficii.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Global HR Systems Specialist Success Factors (Employee Central) - TM Timisoara, | |
Personal de Serviciu Ghiroda (f/m) Timisoara, | |
Global HR Operations Specialist – SuccessFactors Learning - TM Timisoara, | |
Vezi job-uri similare (26) |
Raporteaza eroarea la