Administrator imobile

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Imobiliare - Real Estate
  • Inginerie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.09.2018
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte

    • Studii superioare;
    • Experienta de cel putin 2 ani in administrarea cladirilor;
    • Cunostinte tehnice generale de constructii si instalatii;
    • Cunostinte asupra legislatiei specifice administrarii cladirilor;
    • Buna cunoastere a aplicatiilor MS Office;
    • Limba engleza- nivel mediu;
    • Sociabil/a, comunicativ/a, ambitios/ambitioasa si orientat/a catre performanta;
    • Persoana responsabila si organizata;
    • Foarte bune abilitati de redactare;
    • Integritate si flexibilitate în gandire, capacitate de analiza si sinteza.

    Responsabilitati

    • Organizeaza, planifica, rezolva si verifica buna gospodarire si intretinerea imobilelor;
    • Urmareste, respecta si arhiveaza contractele cu furnizorii/prestatorii de servicii;
    • Monitorizeaza permanent respectarea clauzelor contractuale;
    • Evalueaza periodic contractele in scopul asigurarii indicatorilor de calitate a serviciilor si le adapteaza in functie de cerintele consumatorilor;
    • Elaboreaza documentele si evidentele: calculul listelor de intretinere si refacturare, distribuirea si incasarea cotelor de contributie
    • Analizeaza litigiile – restante de plata, pagube produse cladirilor, conflicte interne, nerespectarea contractelor, risipa utilitatilor, delapidari, sesizari ale personalului de paza si ordine, locatari, organe de politie;
    • Se asigura de rezolvarea tuturor reclamatiilor locatarilor (nerespectarea ordinii, curateniei, linistii, raporturilor neprincipiale intre locatari sau intre organismele de lucru si acestia, delapidari, acte de distrugere, huligalism;
    • Planifica reviziile tehnice si lucrarile de reparatii;
    • Afiseaza listele de plata complete si trebuie sa contina: toate informatiile numarului partii individuale a condominiului si numele titularului, numarul de persoane care locuiesc efectiv, cheltuielile repartizate dupa numarul de persoane, cheltuielile pentru incalzire, cheltuielile repartizate dupa cota de proprietate, totalul contributiilor la cheltuielile comune, restantele si alte cheltuieli specific;
    • Monitorizeaza functionarea si starea tehnica a instalatiilor si conditiile de conservare a unor partii componente ale constructiei: previne, identifica si inlatura avariile, degradarile, deteriorarile, s.a.;

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>