SETTLEMENT OFFICER

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile PayPoint active.


Vezi toate job-urile SETTLEMENT OFFICER active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: PayPoint
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 31.07.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    PayPoint este unul dintre principalii operatori de plăţi ce oferă servicii cu valoare adăugată la nivel internaţional. Compania este recunoscută pentru tehnologia avansată, pentru serviciile puse la dispoziţie consumatorilor şi pentru poziţia de lider în colectarea de plăţi efectuate prin intermediul reţelelor de terminale electronice amplasate în magazine de proximitate.

    Cerinte

    CALIFICARI SI EXPERIENTA:

    Cunoasterea limbii engleze-nivel mediu;
    Operare PC: Word, Excel-nivel mediu.
    Absolvent studii superioare, de preferat profil economic.
    Experienta in cadrul unui departament financiar sau operational reprezinta un avantaj


    CALITATI ESENTIALE:

    Gandire si capacitate de analiza si sinteza;
    Atentie la detalii;
    Capacitate de a lucra in echipa;
    Corectitudine si loialitate fata de companie;
    Preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual;
    Competenta in luarea deciziilor si asumarea responsabilitatilor

    Responsabilitati

    ROL PRINCIPAL:

    Reconcilierea extraselor bancare cu incasarile si platile companiei si inregistrarea facturilor comision in ERP

    RESPONSABILITATI:

    Reconciliaza platile catre furnizori cu facturile scadente din sistem;
    Reconciliaza incasarile de la clienti cu facturile scadente din sistem;
    Reconciliaza incasarile de la clienti cu sumele de plata catre/la furnizori;
    Rezolva cereri de realocare incasari;
    Rezolva diverse solicitari transmise, prin e-mail sau aplicatia dedicata, de catre alte departamente;
    Verifica si introduce in circuitul de aprobare si plata facturi comisioane BP receptionate de la comercianti
    Inregistreaza facturile de comision in ERP
    Ruleaza si prelucreaza/realizeaza diverse rapoarte.

    Alte informatii

    Va oferim:

    -conditii de lucru exceptionale
    -tichete de masa si asigurare privata de sanatate
    -posibilitatea de dezvoltare a carierei intr-o companie multinationala in functie de realizarile proprii.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Remote

    Vezi job-uri similare (14)