SETTLEMENT OFFICER
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile PayPoint active.Vezi toate job-urile SETTLEMENT OFFICER active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | PayPoint |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 31.07.2018 |
Remote work: | On-site |
PayPoint este unul dintre principalii operatori de plăţi ce oferă servicii cu valoare adăugată la nivel internaţional. Compania este recunoscută pentru tehnologia avansată, pentru serviciile puse la dispoziţie consumatorilor şi pentru poziţia de lider în colectarea de plăţi efectuate prin intermediul reţelelor de terminale electronice amplasate în magazine de proximitate.
CALIFICARI SI EXPERIENTA:
Cunoasterea limbii engleze-nivel mediu;
Operare PC: Word, Excel-nivel mediu.
Absolvent studii superioare, de preferat profil economic.
Experienta in cadrul unui departament financiar sau operational reprezinta un avantaj
CALITATI ESENTIALE:
Gandire si capacitate de analiza si sinteza;
Atentie la detalii;
Capacitate de a lucra in echipa;
Corectitudine si loialitate fata de companie;
Preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual;
Competenta in luarea deciziilor si asumarea responsabilitatilor
ROL PRINCIPAL:
Reconcilierea extraselor bancare cu incasarile si platile companiei si inregistrarea facturilor comision in ERP
RESPONSABILITATI:
Reconciliaza platile catre furnizori cu facturile scadente din sistem;
Reconciliaza incasarile de la clienti cu facturile scadente din sistem;
Reconciliaza incasarile de la clienti cu sumele de plata catre/la furnizori;
Rezolva cereri de realocare incasari;
Rezolva diverse solicitari transmise, prin e-mail sau aplicatia dedicata, de catre alte departamente;
Verifica si introduce in circuitul de aprobare si plata facturi comisioane BP receptionate de la comercianti
Inregistreaza facturile de comision in ERP
Ruleaza si prelucreaza/realizeaza diverse rapoarte.
Va oferim:
-conditii de lucru exceptionale
-tichete de masa si asigurare privata de sanatate
-posibilitatea de dezvoltare a carierei intr-o companie multinationala in functie de realizarile proprii.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Policy Management Officer with English or Italian or German Aplica fara CV | |
Accounting Officer Hybrid | |
Collections Officer with German Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (14) |
Raporteaza eroarea la