Customer Care &Back Office Supervisor

Angajator: Coca-Cola HBC Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.06.2018

     

    Responsabilitati:

    • Vei actiona ca singur punct de legatura intre clientii interni si cei externi in vederea solutionarii reclamatiilor.
    • Coordonarea si dezvoltarea echipei Relatii Clienti, Suport Vanzari si Order Cleaning (12+2 pers).
    • Implicare in procesul de recrutare.
    • Dezvoltarea echipei prin traininguri, coaching si feedback adecvat.
    • Organizarea intalnirilor cross departamentate (Sales, Marketing, Finance, Logistics, Planning).
    • Urmarirea solicitarilor si reclamatiilor pentru solutionarea acestora in timpul agreat.
    • Stabilirea obiectivelor de lucru la nivel de echipa/individual aliniate cu strategia departamentului/companiei.
    • Stabilirea standardelor Q&A pentru clienti, respectand procedurile companiei si pe baza aprobarii obtinuta de la managerul direct.
    • Urmarirea realizarii procesului de curatare a comenziilor si emite ordinele de vanzare, tinand cont de stocul disponibil, prioritizarea clientilor, promotiile disponibile, in timpul optim agreat.
    • Promoveaza conceptul de customer service in echipa si in relatia cu celelalte departamente.
    • Documentarea si reviziurea procedurilor customer service si stabilirea instructiunilor pentru echipa/Operatorii Relatii Clienti.
    • Implicarea in procesele de change management si transferarea cun dobandite catre echipa.
    • Asigurarea calitatii convorbirilor telefonice prin evaluari si sesiuni de coaching lunare cu operatorii.
    • Monitorizarea SLA-ul tichetelor, Nivelul de Service si raporteaza statusul managerului direct.
    • Urmarirea livrarii in limita indicatorilor cheie de business (KBI), rezolvarea tichetele in perioada de timp agreata, optimizarea timpului.
    • Implementarea de solutii inovative si eficiente de Customer Care Order Management pentru a creste avantajul competitiv al companiei si pentru a contribui la cresterea afacerii.

    Cerinte:

    • Minim 2 ani experienta in roluri de de Operator Call Center/ Operator RS/ Operator Tele Sales/ back office/ Procese de vanzari si Customer Service.
    • Experienta in managementul oamenilor este considerat un avantaj.
    • Studii Universitare finalizate.
    • Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu- conversational.
    • Cunostinte avansate de utilizare a pachetului MS Office.
    • Cunostinte de utilizare SAP reprezinta un avantaj.
    • Permis de conducere -categoria B, reprezinta un avantaj.