Internship Trade Marketing & Sales

Employer: LOJA FRUCTELOR / SLooP
Domain:
  • Internship
  • Marketing
  • Sales
  • Job type: full-time
    Job level: Student/Graduate
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 21.08.2018

    Internship Trade Marketing & Sales

    Descriere Companie:

    Noi, echipa SLooP, ne-am dorit dintotdeauna să dezvoltăm o astfel de afacere, care să-i ajute pe români câte puțin, în fiecare zi, să consume mai multe legume și fructe. Pasionați de această idee, am dezvoltat smuti-uri și fresh-uri realizate doar din fructe și legume și nimic altceva, am fost atenți să comunicăm firesc și corect proprietățile sănătoase și delicioase ale gamei.
    SLooP a devenit rapid un prieten drag al frigiderelor, poșetelor, sertarelor de birou și meselor de cafenele din țara noastră.

    Cum este echipa SLooP?

    Autentică. Fiind părinții spirituali ai unui produs care respiră naturalețe, ne place să menținem aceeași valoare și în comportamentul nostru, unii cu alții, dar, mai ales, cu publicul nostru.
    Plini de inițiativă. Suntem o companie tânără, așa că nu mici sunt șansele să ne găsești uneori afundați în planuri de dezvoltare de noi produse, alteori făcând ordine prin curtea noastră plină de flori. Nu ne este teamă să riscăm, să facem lucrurile altfel și suntem conștienți că acest „altfel” poate veni oricând și de la oricine.
    Respirăm inovare. Suntem mereu în căutare de soluții tehnologice inovatoare care înlesnesc accesul unui public mai mare și eterogen la produse sănătoase, făcute din fructe și legume proaspete.
    Suntem responsabili. Față de mediu, față de cei care ne sunt alături în această aventură, față de comunitate. Față de cifre, căci suntem o afacere. Bunătăți 100% în sticluțe, dar și în afara lor!
    Spunem „Mulțumesc!” des. Suntem recunoscători, zi de zi, de oportunitatea de a crea de la zero o companie în a cărei misiune să credem cu pasiune așa că încercăm să împărtășim această recunoștință mai departe, să fim generoși și onești.

    Ce cautam?
    • Student/a in an terminal sau studii superioare finalizate;
    • Persoana comunicativa si cu bune abilitati interpersonale;
    • Atentie la detalii;
    • Atitudine proactiva si deschisa la provocari;
    • Cunostinte de operare PC.

    Competente soft: 
    • Simt estetic si practic;
    • Viziune de ansamblu;
    • Gandire logica;
    • Bune abilitati de lucru in echipa;
    • Foarte buna organizare si planificare;
    • Time management;
    • Bune capacitati de prioritizare.

    Ce vei face?
    • Te vei ocupa de construirea planogramelor in concordanta cu obiectivele de trade marketing.
    • Te vei ocupa de implementarea planogramelor in magazine.
    • Te vei ocupa de realizarea rutelor pentru implementarea activitatilor.
    • Te vei asigura ca la raft produsele sunt merchantizate conform standardului FIFO si te vei asigura ca toate produsele au preturile curate, corecte si ca sunt afisate la raft.
    • Vei superviza activitatea de merchandising si vei transmite feedback companiei legat de activitatea prestata.
    • Vei semnala situatiile de stoc zero.
    • Vei trimite poze din magazine, inaintea si dupa vizita ta.
    • Te vei asigura de implementarea corecta si la timp a promotiilor in derulare.
    • Vei oferi suport echipei de agenti pentru diferite activitati promotionale si supervizare in magazine.
    • Asiguri comunicarea interna si cu partenerii externi.
    • Te vei ocupa de dezvoltarea retelei de clienti Horeca/Evenimente si vei initia intalniri in scopul initierii colaborarii.
    • Initiezi comenzi in sistem conform cerintelor echipei si urmaresti receptia acestora atat in sistem cat si fizic.

    Cu ce vei ramane?
    •    Experienta de lucru intr-o echipa mica dar dinamica si mereu conectata, deschisa la ideile nastrusnice ale oricarui om care face parte din ea;
    •    Abilitatea de a jongla cu task-uri si proiecte, in asa fel incat sa intelegi cum creste un business;
    •    Abilitati de elaborare a unor planuri si actiuni specifice care sa realizeze strategia de trade marketing si atingerea obiectivelor de vanzari
    •    Competente de project management si gestionare a resurselor, mai ales in organizarea si implementarea activarilor in retail
    •    Competente pentru dezvoltarea unor strategii de negociere cu partenerii strategici
    •    Experienta de a fi lucrat pentru un brand transparent, actual dar deloc simandicos.
    •    Experienta de a lucra intr-un departament intermediar intre vanzari si marketing, cu scopul de a creste vanzarile si a vizibilitatea brandului in magazine.
    •    Libertatea de a construi de la zero mecanisme care sa te ajute la buna coordonare si implementare a task-urilor zilnice.

    Training oferit: 
    1 zi induction despre SLooP & program internship.
    Training on-the-job.
    Self training prin studiu individual.

    Cine te va coordona?
    Vei fi coordonat/a de Trade Marketing & Key Account Manager.

    Program:
    5 zile pe saptamana, 8 ore pe zi
    Interval: 15 Iunie - 30 Sept 2018

    Locatie
    Birou Loja Fructelor: Bucuresti, Sect 1, Str. Ing. Zablovschi, nr. 25.