Relationship Specialist

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Educatie - Training
  • Management Trainee
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.06.2018
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    EXCON CONSULTANTA, firma de consultanta in resurse umane, recruteaza Relationship Specialist, pentru clientul sau, agentie literara specializata in traduceri literare.

    – Cunostinte de limba engleza la nivel avansat( vorbit, scris, citit);
    – Permis de conducere, categoria B;
    – Cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint);
    – Capacitate de organizare a timpului și a sarcinilor;
    – Capacitate foarte buna de comunicare si relationare.

    Responsabilitati

    - Trimite informări periodice despre noutățile editurilor străine;
    - Asigura, planifica si organizeaza prezentari ale agentiei la diverse actiuni;
    - Reprezinta agentia la evenimente de profil (targuri);
    - Se implica in recrutarea echipei de translatori si editori;
    - Se documenteaza continua pentru promovarea imaginii agentiei.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Mediu de lucru profesionist;
    - Abonament de servicii medicale;
    - Programe de instruire si dezvoltare;
    - Sistem de recompensare financiara pe masura realizarilor.