Contabil Procesare Facturi - Furnizori – Business Process Solutions
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Deloitte Romania active.Vezi toate job-urile Contabil Procesare Facturi - Furnizori – Business Process Solutions active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | Deloitte Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 12.10.2018 |
Remote work: | On-site |
Voted the Most Desired Employer in Romania, in the Financial Services Industry, five consecutive times, in the Catalyst surveys, Deloitte Romania provides services in audit, tax, legal, consulting, financial advisory, risk advisory, business processes as well as technology services, through 2,000 professionals. The Regional Audit Delivery Center (RADC) provides Audit services to various Country Member Firms from Deloitte Central Europe and to their clients. The Tax & Legal Delivery Center (TLDC) offers services focused on 5 service lines: GES (Global Employer Services), Business Tax, Global Tax Center Europe, Global Trade Advisory (GTA) and Legal Center of Excellence (CoE).
Worldwide, Deloitte serves four out of five Fortune Global 500 companies through a globally connected network of member firms in more than 150 countries and territories, with over 330,000 professionals. The organization is recognized among “World’s Best Workplaces™” by Great Place to Work® and Fortune and among “World’s Most Attractive Employers”, by Universum, according to 2020 surveys.
We believe that innovation comes from contrasting disciplines, backgrounds and cultural perspectives and that the innovative solutions our people deliver have to always make an impact that matters. We celebrate individual strengths and we prioritize our people’s well-being.
You bring the ambition, we’ll provide the opportunities.
• Abilități în gestionarea operatiunilor de verificare a facturilor și reconcilierea lor cu documentele suport însoțitoare conform politicilor interne ale Societății pentru procesul operațional “Achiziții;
• Abilități de comunicare cu persoanele responsabile;
• Capacitate de lucru cu termene strânse, bune abilități de planificare și organizare;
• Capacitate de sinteză și analiză;
• Nu sunt necesare cunoștințe într-o anumită industrie;
• Limba engleza este un avantaj.
• Utilizarea SAP este un avantaj
• Motivație reală pentru dezvoltarea profesională.
Asigurarea fluxului de procesare a facturilor furnizor în baza procedurilor interne create și implementate de societatea comercială, de la primirea facturii pâna la postarea ei finală în sistemul contabil (ERP-ul societății), care presupune principalele responsabilități:
• Recepționarea facturilor;
• Verificarea conform politicilor interne corespunzătoare Procesului operațional
“Achiziții”, a existenței documentelor suport sau justificative ce însoțesc facturile
furnizor primite (ex.: ordine de achizitie, NIR-uri), necesare validării la procesare a
facturilor furnizor;
• Verificarea corelației dintre documentele atașate facturii și facturile respective,
inclusiv verificarea existenței aprobărilor solicitate conform procedurii interne de
achiziție;
• Capacitatea de a interacționa și comunica eficient și efectiv cu personalul
responsabil atunci când lipsesc anumite documente suport sau informțiile
necesare procesării sunt insuficiente;
• Procesarea primară a documentelor;
• Urmărirea cu atenție a principalelor date ce permit identificarea facturii și eventual
programarea ei la plata (furnizor, nr. de factură, suma de plată, scadența, etc);
• Abilități în tratarea excepțiilor și situațiilor atipice de facturi furnizori (retur furnizor
sau soliciatare informații suplimentare);
• Orientare pe atingerea obiectivelor și respectarea termenelor stabilite la
procesarea facturilor.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Contabil Aplica fara CV | |
Contabil Aplica fara CV | |
Quality Business Development Analyst with French Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (262) |
Raporteaza eroarea la