Dacă ai cunoștințe medii de limba italiană și dorești să devii fluent, îți oferim un training de perfecționare a limbii italiene si un JOB în Customer Care in cadrul VODAFONE SHARED SERVICES.

Esti candidatul ideal daca ai:

  • cunostinte medii de limba italiana (nivel B1);
  • abilitați foarte bune de comunicare;
  • entuziasm și spirit de echipă;
  • atenție la detalii;
  • disponibilitate pentru un program flexibil;
  • abilitați foarte bune de utilizare a calculatorului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);
  • experiența în industria BPO/ Customer Support reprezintă un plus.

Responsabilitățile rolului:

  • Acționează ca prim punct de contact în relația cu clienții și oferă suport la solicitările acestora referitoare la serviciile și produsele disponibile pentru abonții Vodafone cât și pentru utilizatorii de cartele prepay;
  • Preia apelul clientului și stabilește obiectivul/ scopul acestuia;
  • Pastrează pe toata durata apelului o abordare politicoasă, profesionistă și deschisă spre a oferi suport;
  • Asculta clientul în mod activ;
  • Gestionează eficient și eficace apelul prin oferirea celor mai bune soluții si informații;
  • Identifică nevoi secundare (sau neverbalizate) și incearcă să ofere plus-valoare clientului;
  • Redirecționează apelurile către superiorii direcți (escalare) sau către departamentele tehnice (root calls);
  • Gestionează în mod echilibrat beneficiile, atât pentru client, cât și pentru companie;
  • Informează clientul pe toata durata apelului despre acțiunile efectuate;
  • Verfica dacă fiecare client a ințeles informațiile furnizate;
  • Explică în mod clar detaliile etapelor urmatoare.
Aplica aici!