Internal Sales
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Hamilton Central Europe active.Vezi toate job-urile Internal Sales active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Hamilton Central Europe |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 26.12.2016 |
Remote work: | On-site |
Hamilton Central Europe și-a început activitatea în România prin producția de componente destinate seringilor cu microlitru. Odată cu deschiderea acestui sediu, România a devenit a doua țară din Europa, după Elveția, în care Compania Hamilton desfășoară activități de producție. De altfel, Compania Hamilton este și singura companie din țară specializată în producția de componente destinate seringilor cu microlitru.
În prezent, în fabrica din Giarmata, echipa noastră produce instrumente de precizie ridicată folosite în laboratoarele de analiză și cercetare (seringi de mare precizie, pompe, valve, ace, module de pipetare etc.), precum și accesorii pentru aparatura medicală. Produsele fabricate de către Hamilton Central Europe în Timiș sunt utilizate în piețele de profil din Europa, Asia și Africa de Sud, în mare parte în laboratoarele de cercetări științifice, laboratoarele de aplicații analitice și secții de terapie intensivă.
• Studii medii sau superioare
• Experiența de 2-3 ani intr-o pozitie similara
• Cunostiinte obligatorii de limba engleza (nivel avansat) si limba germana (nivel avansat)
• Focusat pe rezolvarea problemelor
• Cunostinte PC si Microsoft Office
• Gandire analitica, idei de imbunatatire continua
• Abilitati de comunicare dezvoltate si abilitati de negociere
• Persoana organizata, diplomata, cu spirit de initiativa, atenta la detalii
Responsabilitati principale:
• Intocmirea de oferte de pret pentru clienti
• Introducerea noilor clienti in sistem
• Intocmirea de cotatii pentru clienti
• Gestionarea cererilor de la clientii care solicita informatii tehnice referitoare la produse
• Acordarea de clarificari suplimentare referitoare la listele de preturi
Responsabilitati secundare:
• Introducerea in sistem a comenzilor, cerintelor venite din partea clientilor
• Identificarea, evaluarea si procesarea comenzilor din partea clientilor
• Receptia, expedierea si urmarirea comenzilor de vanzare pana cand au data fixa de livrare
• Stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a problemelor uzuale
• Informarea clientilor cu referire la datele de livrare
• Rezolvarea problemelor aparute in procesul de livrare
• Administarea relatiei operationale cu clientii
• Inregistrarea reclamatiilor cu privire la livrare, venite din partea clientilor
• Relationarea cu Area Sales Mangerii in vederea procesarii comenzilor in cele mai bune conditii
• administrarea comenzilor printate
• Operarea in sistemul intern ERP specific activitatatii
Beneficii
- Salarii competitive si beneficii
- Oportunitati dezvoltare profesionala
- Tichete de masa
- Transport asigurat din Timisoara
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Internship - Sales Operations Trainee - Nokia Aplica fara CV | |
Area Sales Manager Aplica fara CV | |
Area Sales Manager ( lighting) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (41) |
Raporteaza eroarea la