Internal Sales

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Hamilton Central Europe active.


Vezi toate job-urile Internal Sales active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Hamilton Central Europe
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 26.12.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Hamilton Central Europe și-a început activitatea în România prin producția de componente destinate seringilor cu microlitru. Odată cu deschiderea acestui sediu, România a devenit a doua țară din Europa, după Elveția, în care Compania Hamilton desfășoară activități de producție. De altfel, Compania Hamilton este și singura companie din țară specializată în producția de componente destinate seringilor cu microlitru.

    În prezent, în fabrica din Giarmata, echipa noastră produce instrumente de precizie ridicată folosite în laboratoarele de analiză și cercetare (seringi de mare precizie, pompe, valve, ace, module de pipetare etc.), precum și accesorii pentru aparatura medicală. Produsele fabricate de către Hamilton Central Europe în Timiș sunt utilizate în piețele de profil din Europa, Asia și Africa de Sud, în mare parte în laboratoarele de cercetări științifice, laboratoarele de aplicații analitice și secții de terapie intensivă.

    Cerinte

    • Studii medii sau superioare
    • Experiența de 2-3 ani intr-o pozitie similara
    • Cunostiinte obligatorii de limba engleza (nivel avansat) si limba germana (nivel avansat)
    • Focusat pe rezolvarea problemelor
    • Cunostinte PC si Microsoft Office
    • Gandire analitica, idei de imbunatatire continua
    • Abilitati de comunicare dezvoltate si abilitati de negociere
    • Persoana organizata, diplomata, cu spirit de initiativa, atenta la detalii

    Responsabilitati

    Responsabilitati principale:
    • Intocmirea de oferte de pret pentru clienti
    • Introducerea noilor clienti in sistem
    • Intocmirea de cotatii pentru clienti
    • Gestionarea cererilor de la clientii care solicita informatii tehnice referitoare la produse
    • Acordarea de clarificari suplimentare referitoare la listele de preturi

    Responsabilitati secundare:
    • Introducerea in sistem a comenzilor, cerintelor venite din partea clientilor
    • Identificarea, evaluarea si procesarea comenzilor din partea clientilor
    • Receptia, expedierea si urmarirea comenzilor de vanzare pana cand au data fixa de livrare
    • Stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a problemelor uzuale
    • Informarea clientilor cu referire la datele de livrare
    • Rezolvarea problemelor aparute in procesul de livrare
    • Administarea relatiei operationale cu clientii
    • Inregistrarea reclamatiilor cu privire la livrare, venite din partea clientilor
    • Relationarea cu Area Sales Mangerii in vederea procesarii comenzilor in cele mai bune conditii
    • administrarea comenzilor printate
    • Operarea in sistemul intern ERP specific activitatatii

    Alte informatii

    Beneficii
    - Salarii competitive si beneficii
    - Oportunitati dezvoltare profesionala
    - Tichete de masa
    - Transport asigurat din Timisoara

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Timisoara,

    Aplica fara CV
    Craiova, Resita, Timisoara,

    Aplica fara CV
    Arad, Deva, Timisoara,

    Vezi job-uri similare (41)