Manager de Produs, Marketing Segment TV si Pachete de Servicii

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Tip job: temporar
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

    Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

    Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.

    Cerinte

    Studii:
     Studii superioare in: Marketing/ Administrarea Afacerilor/ Telecomunicaţii sau domenii conexe

    Experienţa în muncă:
     Minim 1-3 ani experienţa intr-o poziţie similara (management de produs in domeniul telecomunicaţiilor)

    Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
     Cunoaşterea pieţei de telecomunicaţii din România, incluzând: tendinţe in piaţa, cerinţele consumatorilor, tehnologii;
     Buna înţelegere a tehnologiilor de telecomunicaţii;
     Cunoştinţe si deprinderi avansate de Project management;
     Deprinderi avansate in utilizare instrumentelor de marketing;
     Buna înţelegere a segmentării si canalelor de comunicare in marketing;
     Cunoştinţe de analiza afacerii;
     Cunoaşterea pachetului Microsoft Office, in special cunostinte avansate de Excel, PowerPoint si Project (Planner);
     Cunoştinţe avansate de limba engleza;
     Gândire analitica;
     Foarte bune abilitaţi de comunicare;
     Orientare spre detalii si orientare catre rezultate;
     Excelente abilitati de prezentare;
     Bune abilitaţi organizatorice si de planificare;
     Abilitatea de a lucra sub presiune si cu termene limita;
     Bune abilitaţi de relaţionare, persuasiune, orientare către client

    Responsabilitati

    SCOP:
    Creeaza conceptul, dezvolta, defineste si gestioneaza (pe durata ciclului de viata) produsele serviciile si ofertele adresate intregului segment al consumatorilor rezidentiali.


    RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
     Creaza conceptul de produs/serviciu/oferta;
     Obţine informaţii relevante care sa determine dezvoltarea produselor/serviciilor/ofertelor viitoare, astfel:
    o desfasoara activitati de cercetare a pietei, analiza a competitiei, analiza a tendintelor in telecomunicatii;
    o colaborează cu structurile de vanzari cu scopul de a identifica nevoile clienţilor si tendinţele in tehnologie;
     Defineşte pentru fiecare produs/serviciu/oferta, nou sau imbunatatit – obiectivele specifice, segmentul tinta adresat, structura de pret si celelalte specificatii de functionare – relevante;
     Participa la determinarea fezabilitatii si la analiza economico-financiara pentru orice initiativa de tipul celor de mai sus;
     Elaboreaza specificatiile („Foaia de specificatii”) pentru orice initiativa de tipul celor de mai sus;
     Se asigura ca toate funcţiunile interne ale companiei sunt pregătite sa susţină implementarea si lansarea noilor produse/servicii/oferte astfel:
     Colaboreaza strâns cu toate structurile relevante – implicate in acest proces - pentru a defini noile produse/servicii/oferte, imbunatatirile produsului/serviciului/ofertei, noile funcţionalitati; coordonează procesele referitoare la implementare;
     Asigura calitatea si lansarea la termen a produsului/ofertei, coordonând eforturile toate departamentele relevant, implicate in aceasta activitate;
     Oferă suport continuu pentru structurile implicate in comunicarea/distributia/vanzarea produselor/serviciilor/ofertelor vizate, incluzând asistenta legata de marketing, instrumente de vânzări, focus grupuri;
     Interacţionează cu personalul din cadrul companiei precum si cu Deutsche Telekom in domeniul dezvoltării de produse ,servicii si oferte adresate clientilor rezidentiali;
     Gestionează proactiv produsele/serviciile/ofertele adresate clientilor rezidentiali pe durata ciclului lor de viata, in directia indeplinirii obiectivelor generale (si specifice) ale companiei:
     Monitorizează evolutia performantei produsului/ofertei (numar de utilizatori, venituri, profitabilitate, rata de utilizare, competititate, satisfacţia clienţilor);
     Proceseaza informatiile interne si externe asupra performantelor produselor/serviciilor/ofertelor si propune actiuni corespunzatoare.