Asistent comercial cu limba engleză

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Import-Export
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 10.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    Veo WorldWide Services este o companie cu 9 ani de experiență, cu o creștere de 140% in ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii.

    Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști.
    Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică.

    Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens!

    Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile.

    Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta!


    Cerinte

    Căutăm o persoană dinamică, comunicativă, cu spirit comercial și capacitate de organizare pentru a se alătura Departamentului Comercial din Iași.




    Pentru reușita în această misiune este nevoie de:
    -Bune abilităti de comunicare, negociere și o excelentă capacitate de a stabili relații de afaceri cu clienții;
    -Disponibiltate, corectitudine și implicare în muncă;
    -Bune abilităti de organizare și o atitudine proactivă;
    -Abilități excelente de comunicare în limbă engleză – nivel minim B2;
    -Cunoașterea limbii franceze reprezintă un avantaj;
    -Capacitatea de a se adapta la situații noi, neprevăzute;
    -Cunoașterea de instrumente PC: Excel, Word, Internet.

    Responsabilitati

    Descrierea jobului:



    În calitate de Asistent Comercial cu limbă engleză, principalele tale misiuni vor fi:
    -Identificarea de noi furnizori cu scopul de a detecta diverse oportunităti de achiziție;
    -Menținerea relațiilor comerciale de colaborare continuă cu furnizorii existenți și cu cei potențiali;
    -Introducerea furnizorilor identificați în bază de date a companiei;
    -Gestionarea bazei de date cu furnizori existenți;
    -Colaborarea cu achizitorul din zonă alocată: realizarea agendei de întâlniri a acestuia și redactarea dosarelor de prezentare a produselor identificate, asigurând totodată corectitudinea și monitorizarea acestor dosare;
    -Fidelizarea clienților existenți;
    -Urmărirea loturilor de produse trimise de furnizori;
    -Colaborarea cu serviciul Marketing pe bază propunerilor de achiziții pe care le transmiteți.

    Alte informatii

    Beneficii:
    -Formare la nivel internațional;
    -Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    -Pachet salarial atractiv.