Agent Servicii Client – Retentie / Telesales

Angajator: 2K TELECOM
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.11.2016
    Scurta descriere a companiei

    2K Telecom opereaza o retea nationala cu acoperire in majoritatea oraselor si localitatilor cu peste 10000 de locuitori, construita peste tehnologie de ultima generatie si echipamente de top, infrastructura ce permite furnizarea de servicii de date/voce/video de mare capacitate destinate clientilor business.

    Cerinte

    Cerintele postului:
    - Experienta intr-un Call Center (telesales, retentie, loializare, asistenta clienti, recuperare debite);
    - Experienta in vanzari/retentie constituie avantaj;
    - Experienta pe un post similar (pariuri sportive, jocuri de noroc, sport) constituie avantaj;
    - Cunostinte de utilizare PC si Internet (Word, Excel, Chrome, Internet Explorer, Outlook, Skype);
    - Limba engleza: nivel mediu;
    - Atitudine pozitivă şi orientată către client;
    - Abilităţi de gândire analitică, persoană organizată, metodică;
    - Abilităţi de comunicare, capacitate de relaţionare interumană.

    Oferta
    - Training specializat;
    - Atmosfera prietenoasa, echipa tanara si pozitiva;
    - Laptop de serviciu;
    - Program de lucru flexibil;
    - Oportunitati de dezvoltare in cariera;
    - Salariu motivant.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    - Desfasoara activitati de retentie si fidelizare a clientilor folosind mijloacele de comunicare specifice activitatii de Call Center (telefon, email, chat, sms);
    - Apeleaza clientii pentru a le prezenta oferte de loializare si pentru colectarea datelor privind gradul de satisfactie referitor la serviciile companiei;
    - Apeleaza potentialii clienti pentru a le prezenta serviciile si ofertele companiei;
    - Furnizeaza informatii cu privire la serviciile si ofertele companiei;
    - Raspunde la solicitarile si reclamatiile clientilor;
    - Escaladeaza si pastreaza o legatura permanenta cu departamentele ce se ocupa de solutionarea reclamatiilor si solicitarilor clientilor;
    - Se asigura ca datele introduse si modificarile facute in aplicatiile specifice sunt conforme (CRM, ticketing system etc);
    - Raspunde de indeplinirea in bune conditii si la termen a obiectivelor privind numarul de apeluri efectuate (outbound), precum si de indeplinirea obiectivelor de vanzari si retentie.

    Alte informatii

    Scurta descriere a proiectului:

    Pentru extinderea operatiunilor din Romania, cautam persoane motivate sa se alature echipei noastre in rolul de Agent Servicii Client – Retentie si Loializare Clienti.

    Winmasters oferă Pariuri Sportive, Cazino, Poker și Jocuri într-un mediu prietenos, fiind un brand international ce a fost creat după nevoile jucătorilor.

    Winmasters este unul dintre primii operatori de pariuri online care au obținut o licență de funcționare în România. Pentru winmasters, transparența, încrederea, siguranța și libertatea invididuală de pariere sunt valori principale și fundamente ale filosofiei companiei noastre. De asemenea, winmasters investește constant în resursele umane și dezvoltarea serviciilor pentru a garanta un maximum de siguranță și satisfacție clienților săi.

    Winmasters oferă o platformă prietenoasă în care utilizatorii își pot customiza interfața pentru a fi sigur ca au acces instant la cele mai importante informații pentru ei. Compania a fost construită de o echipă cu mare și îndelungată experiență în industria jocurilor de noroc, lucrând constant pentru a oferi cea mai buna experiență de pariere.