Ofiter credite prin telefon

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    Clientul nostru este o institutie financiara nebancara, lider pe piata creditelor de consum din Romania si face parte dintr-un grup financiar francez de renume cu o prezenta internationala in peste 30 de tari.

    Cerinte:
    - Abilitati de comunicare si ascultare;
    - Cunostinte de operare PC: Word, Excel;
    - Abilitati de vanzare si relationare cu clientul la telefon;
    - Abilitati de negociere;
    - Orientare spre rezultate;
    - Orientare catre client;
    - Spirit de echipa.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    - Preia/initiaza zilnic apeluri, respectand interviul de relationare cu clientul in vederea incheierii contractelor de credit de nevoi personale/solutionarii solicitarilor clientilor;
    - Propune solutii de creditare adaptate nevoilor fiecarui client;
    - Consilieaza clientul in vederea obtinerii si completarii documentatiei de credit;
    - Finalizeaza fiecare apel printr-o rezolutie;
    - Comunica si colaboreaza eficient cu colegii in vederea indeplinirii obiectivelor pe echipa/departament.

    Beneficii:
    - Sesiuni de training specializate pentru cunoasterea procedurilor de lucru si a produselor companiei;
    - Tichete de masa;
    - Bonusuri in functie de atingerea target-ului;
    - Abonament medical la o clinica privata;
    - Reduceri la salile de sport partenere;
    - Un mediu de lucru placut cu multe oportunitati de dezvoltare profesionala in domeniul finanicar-bancar;
    - Posibilitatea de a lucra in cadrul unei multinationale cu o cultura organizationala orientata catre client.

    Cod Intern: 171116AI