Manager Transporturi Rutiere

Angajator: Step Up
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 09.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    Cauti un loc de munca? Sau poate un job ideal? Vrei sa avansezi in cariera?
    Ori esti la inceputul cariereri tale? Step Up este aici sa te ajute prin recrutare si selectie de personal profesionista si multe joburi interesante!
    Firma Step Up Professional HR Services din Timisoara ofera cu entuziasm si dedicare servicii in domeniul resurselor umane adaptate nevoilor dvs!

    Cerinte

    - Studii universitare;
    - Experienta minim 2 ani intr-o casa de expeditii sau intr-un departament de transport/logistica;
    - Experienta in vanzari poate constitui un avantaj;
    - Experienta in interactiunea cu clientii si furnizorii;
    - Cunostinte PC;
    - Limba engleza – nivel avansat; cunoasterea unei alte limbi straine este un avantaj.

    Responsabilitati

    - Raspunde de solutionarea cererilor de transport ale clientilor si de mentinerea relatiei cu acestia;
    - Raspunde de identificarea de furnizori conform standardelor si cerintelor clientilor;
    - Raspunde de ofertarea clientilor, intocmirea si semnarea documentatiei necesare derularii operatiunii de transport;
    - Raspunde de urmarirea pe tot parcursul cursei, a comezii date de client pana la descarcarea acesteia;
    - Raspunde de transmiterea catre departamentul financiar contabil a informatiilor necesare emiterii facturilor, in termenul stabilit;
    - Raspunde de solutionarea problemelor ce pot aparea pe parcursul derularii transportului;
    - Dispecerul are raspunderea de a urmari toate incasarile pe care clientii din portofoliul lor trebuie sa le faca;
    - Raspunde de depasirea plafonului minim de comision impus de catre conducere. In cazul incare plafonul minim nu e atins 3 luni consecutiv, se poate lua in considerare ca dispecerul nu este potrivit pe postul respectiv;
    - Raspunde de corectitudinea documentatiei intocmite si a rapoartelor zilnice si periodice de activitate completate;
    - Raspunde de arhivarea documentelor cu care lucreaza conform procedurii stabilita in cadrul firmei;
    - Raspunde de verificarea clientilor si furnizorilor noi in vederea eliminarii potentialelor probleme cauzate de neseriozitatea acestora;
    - Raspunde de calitatea si exactitatea înregistrarilor din softul de lucru;
    - Asigura confidentialitatea informatiilor si documentelor cu care intra in contact, privitoare la clienti, comenzi, politica firmei, etc;
    - Respecta Regulamentul Intern, fisa postului si procedurile de lucru privitoare la postul sau.

    Alte informatii

    Abilitati:
    - Abilitati de negociere;
    - Abilitati de comunicare verbala si scrisa;
    - Abilitati de planificare si organizare;
    - Orientare spre rezultate si solutionarea situatiilor de urgenta;
    - Spirit de echipa;
    - Rezistenta la stres.