Junior Consultant Mitgliederservice

Employer: Camera de Comert si Industrie Romano-Germana
Domain:
  • Administration - Political Sciences
  • Management - Consulting
  • Administrative Assistance
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 04.12.2016
    Short company description

    AHK România face parte din rețeaua Camerelor de Comerț și Industrie bilaterale germane, cu 130 de birouri în 90 de țări. Biroul din București a fost înființat în anul 2002 și numără la ora actuală 21 angajați. Pe lângă diversele activități dedicate celor aproximativ 550 de membri, printre care se află atât societăți germane cât și romanești, AHK România oferă consultanță mediului de afaceri și anume: consilierea investitorilor și recrutarea de personal, studii de piață, găsirea partenerilor de afaceri potriviți, consilierea expozanților la târguri din țară și străinătate, consilierea în domeniul formării profesionale sau a energiilor verzi.

    În plus, AHK România a înființat o Curte de Arbitraj, scopul principal al acesteia fiind scurtarea duratei proceselor purtate de companii. AHK România se implică și în evoluția procesului legislativ din România, contribuind prin grupele sale de lucru cu propuneri pe teme care pot influența climatul investițional și de afaceri sau atractivitatea României ca amplasament investițional.

    Requirements

    • Studien: Wirtschaft-Wissenschaften, Politik, Jura oder Vergleichbares;
    • Kenntnisse über das politische & wirtschaftliche Umfeld;
    • bisherige Berufs- und/oder Projekterfahrung, idealerweise in einer Wirtschaftsorganisation;
    • strukturiertes, termingerechtes und ergebnisorientiertes Arbeiten;
    • schnelles Einarbeiten in neue Themenbereiche und Recherchefreudigkeit;
    • freundlicher Umgang mit Kontaktpersonen am Telefon und im Direktumgang;
    • sehr gute Deutschkenntnisse sind vorausgesetzt; gute Englischkenntnisse sind von Vorteil;
    • sehr gute Kenntnisse des MS-Office Pakets

    Responsibilities

    • Aktivitäten im Bereich Interessenvertretung (advocacy)
    • Recherchetätigkeiten im Rahmen der Abteilung;
    • Unterstützung bei den abteilungsspezifischen Aktivitäten: Akquise, Betreuung und Verwaltung der Mitglieder
    • Unterstützung bei der Organisation der jährlichen AHK-Veranstaltungen;
    • Mitgestaltung bei den sonstigen Initiativen und Projekten der Abteilung.

    Other info

    Wir bieten eine leistungsorientierte Vergütung innerhalb eines zielstrebigen, dynamischen Teams sowie die Möglichkeit zum selbstständigen Arbeiten im bilateralen Kontext und der persönlichen Weiterentwicklung.