Manager Magazin Târgu Lăpuș Full Time (f/m)

Angajator: SC LIDL Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Baia Mare
  • Actualizat la: 10.12.2016

    Perioada dvs. de formare
     
    Pentru a putea acumula şi aprofunda cât mai multe cunoştinţe adecvate domeniului dvs. de activitate, Lidl vă oferă un program complex de formare care cuprinde atât detalii de specialitate, cât şi metode de management.
    Această perioadă dinamică reprezintă o provocare profesională şi, în acelaşi timp, o oportunitate de a vă demonstra abilităţile şi lucrul în echipă. 
     
    Responsabilităţi
     

    • Concentrarea, în principal, asupra satisfacerii nevoilor clienţilor și asupra fidelizării clienţilor faţă de magazinul din subordine. Urmărirea ideilor proprii privind îmbunătățirea serviciilor
    • Gestionarea mărfii incluzând și implementarea tuturor principiilor și procedurilor de vânzări
    • Recepţionarea şi prezentarea mărfii către comercializare
    • Prioritizarea conceptelor și atribuțiilor în activitatea zilnică a magazinului (ex: prevederi privind igiena, prevenirea accidentelor, amplasarea și întreținerea articolelor promoționale)
    • Responsabilitate pentru comenzile de marfă și optimizarea stocurilor
    • Implementarea și monitorizarea principiilor de prospețime
    • Conducerea, dezvoltarea și motivarea echipei din subordine
    • Stabilirea de obiective personale ridicate în cadrul activității sale de conducere și urmărirea acestora în mod consecvent
    • Planificarea programului de lucru al angajaţilor şi instruirea acestora
    • Responsabilitate privind consilierea clienţilor
    • Planificarea indicatorilor şi asigurarea condiţiilor în vederea atingerii acestora
    • Pregătirea, derularea şi evaluarea inventarelor
    • Desfăşurarea activităţii orientate către eficientizarea costurilor
    • Gestionarea mijloacelor de plată
    • Respectarea principiilor firmei, conducerii şi de comportament, precum și a tuturor normelor legale aplicabile
     
    Profilul dvs.
     
    • Studii superioare finalizate în domeniul comercial reprezintă un avantaj
    • Experienţă profesională în domeniul vânzărilor
    • Motivație pentru ocuparea unui post de conducere în domeniul retail
    • Bune abilități de organizare şi de gestionare a indicatorilor
    • Competențe de conducere şi orientare către rezultat
    • Foarte bune abilități de comunicare și de gestionare a conflictelor
    • Rezistenţă la stres, amabilitate şi orientare către clienţi
     
     
    Oferta noastră
     
    • Pachet salarial atractiv, peste medie, corelat cu experienţa şi performanţa
    • Școlarizare sistematică şi practică
    • Mediu de lucru plăcut, modern şi dinamic
    • Posibilitatea de dezvoltare profesională
    • Autoturism de serviciu Skoda Rapid la preluarea conducerii unui magazin
     
    Sunteţi interesat(ă)?
     
    Vă rugăm să completaţi formularul online de candidatură şi să ataşaţi CV-ul dvs. în format Word sau Pdf, însoţit de o scrisoare de intenţie, ce specifică poziţia pentru care aplicaţi.
     
    Candidaturile incomplete sau incompatibile nu pot fi luate în considerare pentru următoarea etapă a procesului de recrutare.