My Pricing Advisor with English

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    For our client a well-known leader in personal systems and printing, we are looking for a Special Pricing with English language.

    The Special Pricing performs his activities in a European multicultural environment and administrates operational processes and systems by providing assistance to sales representative, partners and/or commercial groups.

    Requirements:
    - Minimum 1 year of experience in Customer Support;
    - Fluent in English language;
    - Educated to bachelor degree level;
    - General computer skills (Windows), specific experience in working with MS Excel and MS Outlook;
    - Good communication skills;
    - Excellent organizational skills;
    - Customer oriented;
    - Good analytical skills.

    Responsabilitati

    Responsibilities:

    - Act as single point of contact for all EMEA Sales Operations requests;
    - Processing requests in a timely manner as agreed with Sales Organization;
    - Process and coordinates standard and non-standard requests for a particular range of clients;
    - Verifies the accuracy of data contained in the requests;
    - Makes sure that prices, discounts and other data are correct and obtains all necessary authorizations for the processing of the requests;
    - Deliver reports and memos regrind the processed requests, orders and transactions;
    - Creates, documents and optimizes operational processes across EMEA.

    Benefits:
    Joining our team, you will benefit of strong growth plans, working with a global organization who provides you with the tools and resources you will need to succeed, training, courses for your personal and professional development, fun activities with your team (team buildings).

    Cod Anunt: 071116AB