IT HelpDesk Officer

Angajator: Provident Financial Romania
Domeniu:
  • Banci
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie britanică recunoscută de mai bine de 133 de ani pe piaţa internaţională ca leader al împrumuturilor la domiciliu. Activăm pe piaţa din Romania de 10 ani şi, datorită valorilor noastre - respect, responsabilitate, claritate, construim constant relaţii pe termen lung cu clienţii şi cu angajaţii noştri.

    Succesul nostru se bazează pe oamenii noştri.
    Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni implicaţi, determinaţi şi talentaţi, ca tine.

    Cerinte

    Vei avea nevoie de:
    •minimum un an experienţă în lucrul cu Microsoft Windows 2003/2008 Server / administrare şi depanare pentru mediile Windows
    •cunoştinţe bune de administrare SQL Server, MS Office şi componente
    •experienţă dovedită în Windows XP/Vista/7 şi Microsoft Windows 2003/2008, servicii de Active Directory, DNS, File & Print server.
    •bune cunoştinţe privind reţelele informatice
    •orientare către rezultate
    •orientare către client
    •abilitatea de a lucra în echipă
    •bune abilităţi de comunicare
    •limba engleză – nivel mediu
    •permisul de conducere (categ. B) reprezintă un avantaj

    Responsabilitati

    Responsabilitățile tale:
    •rezolvarea promptă a problemelor tehnice ale utilizatorilor
    •asigurarea suportului intern pentru utilizatori, menţinând legătura cu Departamentul Internaţional IT pentru rezolvarea unor aspecte specifice
    •administrarea şi suportul sistemelor interne
    •instalarea hardware şi software odată cu menţinerea setărilor şi configurărilor standard
    •elaborarea de rapoarte periodice.