Pricing Manager (limba germana)

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Pentru clientul nostru, Hewlett Packard Enterprise, suntem in cautarea unui Pricing Manager, cu abilitati de limba germana si engleza.

    Pricing Manager-ul acţionează într-un mediu multicultural si administreaza procesele si sistemele operative oferind asistenta echipei de operatiuni vanzari EMEA, clientilor HP, partenerilor si / sau grupurilor comerciale.

    Cerinte:
    - Nivel minim de experienta in acordarea de preturi speciale;
    - Cunoştinţe fluente de limba engleză şi o altă limbă europeană (conform conditiilor agreate cu tara si EMEA);
    - Cunoştinţe de bază de asistenţă vânzări/clienţi;
    - Aptitudini generale de lucru cu computerul (Sistemul de operare – Windows), experienţă în lucrul cu aplicatiile MS Office : Excel, Word şi PowerPoint;
    - Bune aptitudini de comunicare;
    - Abilitate de a lucra cu cifre;
    - Spirit de organizare;
    - Atentie la detalii;
    - Orientare către client – ţine întotdeauna cont de client;
    - Abilitate de a lua iniţiativa şi de a dezvolta soluţii; atitudine proactiva.

    Responsabilitati

    Autorizare si aprobare de preturi:
    - Punct de contact pentru echipa de operaţiuni vânzări si organizaţia de vânzări din regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa);
    - Procesează şi coordonează tranzactii standard şi non-standard, pentru o listă bine definită de clienţi;
    - Se asigură că preţurile, reducerile şi alte date sunt corecte, şi obtine autorizaţiile necesare procesării cererilor;
    - Este la curent cu promoţiile, reducerile şi alte informaţii necesare prelucrarii cererilor in sistem;
    - Este la curent cu si aplica corect politicile de pret si regulile de procesare a cererilor (politici si reguli agreate la nivel EMEA);
    - Dezvolta cunostinte generale despre modul de procesare a tranzactiilor de vanzare in cadrul companiei;
    - Isi insuseste cunostinte legate de particularitatile proceselor de pricing din alte regiuni Raporteaza despre progresul activitatilor;
    - Întocmeşte situaţii si rapoarte privind cererile, comenzile si tranzactiile procesate;
    - Asigură documentarea si optimizarea proceselor operationale;
    - Participă la toate şedinţele de echipa, oferă feedback, informaţii şi recomandări pentru a ajuta la îmbunătăţirea proceselor;
    - Responsabil de analiza si bilantarea marjelor si reducerilor, de deciziile de aprobare a preturilor si de managementul cererilor restante.

    Asistentă preturi:
    - Asigură asistenţă si suport in operarea cererilor conform procedurilor si regulamentelor convenite;
    - Conform standardelor de calitate cerute, introduce si prelucreaza cererile trimise de clienti, parteneri/echipele de suport pentru parteneri, reprezentantii de vanzari si/sau grupurile comerciale, respectand termenul limita convenit;
    - Verifica si valideaza acuratetea datelor din cereri prin intermediul sistemelor si documentelor companiei.

    In situatia in care rolul este de interes, te rugam sa ne trimiti aplicatia ta pe platforma si vom reveni catre tine pentru clarificari si detalii.