Suport Clienti/Helpdesk (6/8 h)

Angajator: Valoris Center
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Internet - eCommerce
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.12.2016
    Scurta descriere a companiei

    Activam de mai bine de 10 ani in domeniul serviciilor de Business Process Outsourcing, avand 2 sedii in Bucuresti si Valcea.
    Gestionam proiecte in 7 limbi de circulatie internationala pentru companii de top ce activeaza in diferite industrii (pharma, retail, telecomunicatii, banking, IT, auto, etc.)

    Cerinte

    Un job in call center te ajuta sa iti devolti abilitatea de a rezolva situatii complexe folosind diverse tehnici de comunicare, sa fii mai punctual, mai organizat, mai bun coechipier. Toate acestea iti vor fi de folos ,nu numai in acest job, dar si in toate rolurile ce vor urma in cariera ta si in viata ta personala.

    Responsabilitati

    Ce vei face?
    - Vei prelua si vei gestiona apelurile telefonice si e-mailurile venite din partea clientilor si vei identifica situatiile cu care acestia se confrunta.
    - Vei inregistra corect si complet informatiile obtinute in urma apelurilor/e-mailurilor.

    Alte informatii

    Ce iti oferim?
    - Posibilitatea de a lucra intr-un mediu modern de lucru cu program flexibil , atmosfera prietenoasa si colegi disponibili sa iti acorde tot suportul lor. Vei participa la concursuri motivationale si activitati de echipa alaturi de noi.
    - Pachet salarial complet si bonusuri atractive pe masura realizarilor tale.
    - Oportunitatea de a lucra pentru companii de renume din domenii de activitate diversificate.
    - Acces la servicii medicale private.