Auditor Financiar
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.Vezi toate job-urile Auditor Financiar active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | VEO Worldwide Services |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 23.03.2017 |
Remote work: | On-site |
VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.
Dacă proiectele cu expunere internațională reprezintă o provocare pentru tine, dacă rigurozitatea, spiritul analitic şi dinamismul te definesc, atunci te aşteptăm să te alături Departamentului Financiar - Contabil la sediul nostru din Bucureşti.
Pentru reuşita în aceasta misiune este nevoie de:
- Experiență 3-4 ani în domeniul financiar – contabil/audit financiar, ideal într-o companie internatională;
- Cunoştinte foarte bune de limba franceză (minim nivel B2) și engleză (minim nivel B1);
- Cunoştinte juridice, fiscale, contabile;
- Bune cunoştinte de lucru în Excel;
- Foarte bune capacităti de expertiză;
- Gândire logică, capacitate de concentrare și de organizare;
- Obiectivitate în aprecierea situatiilor;
- Atitudine deschisă în relațiile cu oamenii.
În calitate de Auditor Financiar principalele tale misiuni vor fi:
- Auditarea activităţilor financiare ale societăților din grup, identificarea riscurilor și elaborarea propunerilor de ameliorare;
- Prelucrarea și interpretarea informațiilor cu scopul de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali;
- Propunerea de planuri de acțiune pentru îmbunătățirea performanței și reducerea costurilor;
- Urmărirea punerii în aplicare a acțiunilor corective validate, cu respectarea standardelor contabile, fiscale, juridice;
- Realizarea de rapoarte către management.
Beneficii :
- Formare la nivelul companiei și internaţional;
- Reale oportunităti de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
- Pachet salarial și mediu de lucru atractive.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Analist financiar planificare si managementul performantei Aplica fara CV | |
Analist financiar consolidare Aplica fara CV | |
Auditor Junior Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (85) |
Raporteaza eroarea la